  • 31. Data: 2006-05-26 14:23:09
    Temat: Re: Visa Classic mbank - pytanie
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Pisałem wcześniej - mBank im się nie podoba. Mają listę banków, z
    > których wyciągi (i potwierdzone wypowiedzenie) akcepują.

    mBank im sie nie podoba, zapewne dlatego, ze tam KK wciskali kazdemu w promocji
    "karta za podpis" ;-)
    zapewne autor tego watku tez sie na to zalapal ;-)

  • 32. Data: 2006-05-28 12:24:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    Michal M JJ napisał(a):

    > mBank im sie nie podoba, zapewne dlatego, ze tam KK wciskali kazdemu w
    > promocji "karta za podpis" ;-)
    > zapewne autor tego watku tez sie na to zalapal ;-)

    Bzzzzzzz!!!
    Wrong!

    "Normalny" wniosek, z tym, że bez opłaty za wydanie w promocji bodajże
    za 2+ lata konta w mB.

  • 33. Data: 2006-05-28 12:25:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    Przemek napisał(a):

    > Aha rozumiem :)

    A tak swoją drogą, w związku że właśnie czekam na KK ING, co w nim jest
    takiego żałosnego?

    --
    Pete

  • 34. Data: 2006-05-28 13:25:18
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 28 May 2006 14:25:35 +0200, w <e5c5ue$6ft$3@news.dialog.net.pl>, Pete
    <n...@n...com> napisał(-a):

    > A tak swoją drogą, w związku że właśnie czekam na KK ING, co w nim jest
    > takiego żałosnego?

    Obsługa w banku, na dodatek interfejs via WWW mógłby być zdecydowanie lepszy.

  • 35. Data: 2006-05-29 08:26:40
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Nie, ale tylko rozmwialiśmy (czekam na potwierdzenie zamknięcia karty z tego
    > żałosnego ING).

    Podanie danych pracodawcy jest obligatoryjne taką odpowiedź uzyskałem od
    money.pl :) Tak jak mówiłem mimo iż przenosisz kartę wiekszość banków
    wymaga podania danych pracodawcy. Ta to kolejne potwierdzenie tych słów.
    Narazie jedynym wyjątkiem jest Millenium.
    Przemek