  • 1. Data: 2006-05-20 12:09:07
    Temat: ing oko
    Od: "lux" <n...@e...fu>

    Czy ktos moze mi napisac gdzie tkwi haczyk w tym oprocentowaniu 5% ?

    pzdrw.
    lux

  • 2. Data: 2006-05-20 12:18:41
    Temat: Re: ing oko
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    lux napisał(a):
    > Czy ktos moze mi napisac gdzie tkwi haczyk w tym oprocentowaniu 5% ?

    termin: 23.06.2006 (zakończenia promocji)

    andy_nek

  • 3. Data: 2006-05-20 13:10:38
    Od: "Edward" <...@y...com>

    Użytkownik "lux" <n...@e...fu> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze mi napisac gdzie tkwi haczyk w tym oprocentowaniu 5% ?

    Nie ma haczyka, dla kogoś, kto czyta wszystko.
    Kokosów się na tym nie zbije, bo 5% oprocentowanie to tylko marketingowa
    liczba.
    Taką stawką będzie oprocentowana tylko nadwyżka ponad oszczędności posiadane
    7 maja. Takie oprocentowanie będzie obowiązywać raptem przez ~6 tygodni (do
    23 .06)

  • 4. Data: 2006-05-20 13:55:20
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Edward <...@y...com> napisał(a):

    Takie oprocentowanie będzie obowiązywać raptem przez ~6 tygodni (do
    > 23 .06)

    A pod koniec czerwca nawet normalne oprocentowanie mogą obniżyć do 3%. :-(

  • 5. Data: 2006-05-20 15:49:38
    Od: "Edward" <...@y...com>

    Użytkownik "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Edward <...@y...com> napisał(a):
    > A pod koniec czerwca nawet normalne oprocentowanie mogą obniżyć do 3%. :-(

    Jak najbardziej.
    Generalnie wg mnie to zawracanie d*, marketingowy bełkot.
    Nawet jak ktoś ulokował maxa czyli pół miliona, to dodatkowy zysk może mieć
    tysiąc złotych.
    Jak ktoś wsadzi 500 zł nie zyska nic, bo zaokrąglony podatek zje złotówkę
    odsetek
    Niemniej reklama jest zacna i po raz kolejny. Ongiś procenty były większe i
    miało to sens.