  • 1. Data: 2006-05-20 07:50:24
    Temat: Branze zwiazane z bankowoscia
    Od: z...@w...pl

    Jak sadzicie, jakie branze moga byc zwiazane
    bezposrednio/posrednio z bankowoscia - efektywnym funkcjonowaniem
    banków? Mam na mysli konkretne przyklady branz/firm. Wedlug mnie
    moga to byc np. branze zwiazane z bezpieczenstwem banków,
    szkoleniami pracowników... Jakie macie inne propocyzje?

  • 2. Data: 2006-05-20 18:42:22
    Temat: Re: Branze zwiazane z bankowoscia
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    z...@w...pl wrote:
> [...]
    > moga to byc np. branze zwiazane z bezpieczenstwem banków,
    > szkoleniami pracowników... Jakie macie inne propocyzje?

    Z bezpieczenstwem, to moze rybolowstwo, a konkretnie dziedzina rybactwa
    srodladowego zwana phishingiem. Wygralem cos?

    pozdrawiam,

    mirek

  • 3. Data: 2006-05-22 20:36:52
    Od: "Erwin" <e...@v...pl>

> [...]
    > moga to byc np. branze zwiazane z bezpieczenstwem banków,
    > szkoleniami pracowników... Jakie macie inne propocyzje?

    Windykacja, wszelkie rejestry dłużników, producenci kart (plastików),
    drukarnie wyciągów, agencje reklamowe, kancelarie prawnicze i komornicy,
    ubezpieczalnie, firmy audytowe i inne Accenture :)

    pozdrawiam,
    Erwin