  • 11. Data: 2006-05-21 03:03:57
    Temat: Re: Visa Classic mbank - pytanie
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 20 May 2006 11:49:23 +0200, w <e4momv$2fb$1@news.onet.pl>, "sumi"
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > mam zamiar zamówić visa classic w mbank
    > czy sa z nią jakieś problemy czy jest ok
    > a może darować ją sobie :-))

    Może lepiej zainteresuj się KK z money.pl ?

  • 12. Data: 2006-05-21 08:08:24
    Od: "sumi" <s...@p...onet.pl>

    <r...@a...net.pl> wrote in message

    < Może lepiej zainteresuj się KK z money.pl ?

    no właśnie o tym myślałem :-)
    i dlatego jest moje pytanie odnośnie mBank

    pozdrawiam

    --------------------
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 13. Data: 2006-05-21 10:00:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    sumi napisał(a):

    > < Może lepiej zainteresuj się KK z money.pl ?
    >
    > no właśnie o tym myślałem :-)
    > i dlatego jest moje pytanie odnośnie mBank

    Czy BZWBK umożliwi przejście na KK money.pl na podstawie wyciągów z KK
    mBanku (i rezygnacji z niej)? Ogólnie KK mBanku jest całkiem fajna, ale
    próg zwolnienia z opłat ciut za wysoki jak dla mnie.
    Aha - oczywiście nie zamierzam donosić żadnych kwitów o zatrudnieniu i
    takich tam bzdetów - ma im wystarczyć jedynie rezygnacja z KK mBanku i
    wyciągi. Da radę? :-)

  • 14. Data: 2006-05-21 10:09:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > Aha - oczywiście nie zamierzam donosić żadnych kwitów o zatrudnieniu i
    > takich tam bzdetów - ma im wystarczyć jedynie rezygnacja z KK mBanku i

    Pisałem wcześniej - mBank im się nie podoba. Mają listę banków, z
    których wyciągi (i potwierdzone wypowiedzenie) akcepują.

    --
    Pete

  • 15. Data: 2006-05-21 10:22:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Pete napisał(a):

    > Pisałem wcześniej - mBank im się nie podoba. Mają listę banków, z
    > których wyciągi (i potwierdzone wypowiedzenie) akcepują.

    To kij im w oko. Pójdę gdzie indziej. ;-)

  • 16. Data: 2006-05-21 15:43:49
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Pete napisał(a):

    > Pisałem wcześniej - mBank im się nie podoba. Mają listę banków, z
    > których wyciągi (i potwierdzone wypowiedzenie) akcepują.

    A ktoś zna tę listę?
    Przemek

  • 17. Data: 2006-05-21 17:25:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    Przemek napisał(a):

    > A ktoś zna tę listę?

    Zapewne to ta lista, która jest we wniosku na WWW.

    --
    Pete

  • 18. Data: 2006-05-21 17:42:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Pete napisał(a):

    > Zapewne to ta lista, która jest we wniosku na WWW.

    Na którym etapie jest na lista? Doszedłem do obowiązkowych danych o
    pracodawcy i mi się odechciało pisać dalej... To jak - nie dość że
    rezygnacja z innej karty to reszta wymagań identyczna? Zabawni są. :-)

  • 19. Data: 2006-05-21 18:02:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    Dnia 21-05-2006 o 19:42:04 Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> napisał:

    > Na którym etapie jest na lista? Doszedłem do obowiązkowych danych o
    > pracodawcy i mi się odechciało pisać dalej... To jak - nie dość że
    > rezygnacja z innej karty to reszta wymagań identyczna? Zabawni są. :-)

    Nie pamiętam już, ale chyba na tej, gdzie się podaje info o posiadanych
    kartach.

    --
    Pete

  • 20. Data: 2006-05-21 18:17:48
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Na którym etapie jest na lista? Doszedłem do obowiązkowych danych o
    > pracodawcy i mi się odechciało pisać dalej... To jak - nie dość że
    > rezygnacja z innej karty to reszta wymagań identyczna? Zabawni są. :-)

    A gdzie można ominąć dane pracodawcy jak przenoszę kartę? Ja się
    spotkałem, że oczekują tych danych dość często. Nie chcą zaświadzenia,
    ale dane chcą.
    Przemek