  • 1. Data: 2006-05-20 09:49:23
    Temat: Visa Classic mbank - pytanie
    Od: "sumi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    mam zamiar zamówić visa classic w mbank
    czy sa z nią jakieś problemy czy jest ok
    a może darować ją sobie :-))

    pozdrawiam

    ----------------------
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 2. Data: 2006-05-20 09:52:24
    Temat: Re: Visa Classic mbank - pytanie
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "sumi" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > mam zamiar zamówić visa classic w mbank
    > czy sa z nią jakieś problemy czy jest ok
    > a może darować ją sobie :-))

    Jest OK :))

    pozdrawiam, wk

  • 3. Data: 2006-05-20 10:33:18
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "sumi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > mam zamiar zamówić visa classic w mbank
    > czy sa z nią jakieś problemy czy jest ok
    > a może darować ją sobie :-))

    działa bez zarzutów w kraju i zagranicą
    podgląd operacji on-line
    spłata automatyczna
    można polecić

  • 4. Data: 2006-05-20 14:55:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "sumi" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > mam zamiar zamówić visa classic w mbank
    > czy sa z nią jakieś problemy czy jest ok
    > a może darować ją sobie :-))

    Jesli masz anielska cierpliwosc to bierz. Od zlozenia wniosku do fizycznego
    otrzymania karty minie pewnie z miesiac ;).

    MK

  • 5. Data: 2006-05-20 16:02:06
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MK napisał(a):
    > "sumi" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jesli masz anielska cierpliwosc to bierz. Od zlozenia wniosku do fizycznego
    > otrzymania karty minie pewnie z miesiac ;).

    Ja czekałem gdzieś 1,5 tygodnia.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 6. Data: 2006-05-20 16:50:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> wrote in message

    > Ja czekałem gdzieś 1,5 tygodnia.

    Gratuluje, chociaz mam pewne watpliwosci. Mowisz, ze od momentu zlozenia
    aplikacji do chwili otrzymania karty do reki minelo 1,5 tygodnia? 10 dni?
    Z tego coe wiem to na wstepna decyzje czeka sie 3-4 dni. Potem przeslanie
    dokumentow do agenta 1-2 dni. Odeslanie 1-2 dni (mi sie zdarzylo, ze trawalo
    to ponad 2 tyg). Decyzja kredytowa 2-3 dni. To juz daje 10 dni.

    MK

  • 7. Data: 2006-05-20 16:51:16
    Od: "sumi" <s...@p...onet.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

    > Jesli masz anielska cierpliwosc to bierz. Od zlozenia wniosku do
    fizycznego
    > otrzymania karty minie pewnie z miesiac ;).
    >
    > MK

    cierpliwość mam tak jak do innych produktów mBanku
    i liczę się z tym że troszkę poczekam ;)
    ciekawiło mnie czy juz po otrzymaniu karty nie ma jakichś problemów ze
    spłatami , autoryzacjami w kraju i za granicą
    i inne ciekawostki które już może ktoś miał z KK z mBanku

    pozdrawiam

    ----------------------
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 8. Data: 2006-05-20 17:10:07
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MK napisał(a):
> [...]
    > dokumentow do agenta 1-2 dni. Odeslanie 1-2 dni (mi sie zdarzylo, ze trawalo
    > to ponad 2 tyg). Decyzja kredytowa 2-3 dni. To juz daje 10 dni.

    Ja załatwiałem bezpośrednio u agenta. Przypałętał się do nas do pracy bo
    ktoś tam coś załatwiał to od razu wyrobiłem sobie KK. I to za free, a w
    tym czasie nie było promocji (to było przeszło rok temu, teraz mam MC z
    ING).

  • 9. Data: 2006-05-20 17:21:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > spłatami , autoryzacjami w kraju i za granicą
    > i inne ciekawostki które już może ktoś miał z KK z mBanku

    Ja nie mialem problemow z uzytkowaniem. Oprocz czekania i skladania
    reklamacji oplat za uzywanie karty ;). Z karty zrezygnowalem w ub. r. W tym
    chcialem wrocic, ale jak mowie... potrzeba anielskiej cierpliwosci.

    MK

  • 10. Data: 2006-05-20 17:44:40
    Od: "sumi" <s...@p...onet.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
    tym
    > chcialem wrocic, ale jak mowie... potrzeba anielskiej cierpliwosci.

    no ja już połowę drogi mam za sobą bo wniosek i umowe już mam przed sobą
    w ramach promocji "karta za podpis"
    bank sam mi wysłał kwity no i mam okazje dostac kartę za darmo
    rok można się pobawić :-) chyba się skuszę

    pozdrawiam

    Mirek
    http://kredytbankowy.com