  • 11. Data: 2004-02-11 07:00:05
    Temat: Re: VWagenowi coś się pomerdało
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0ci45$8e4$...@n...onet.pl,
    Robert Wicik <r...@p...onet.pl>:

    > Ano mogliby. Ostatnio chciałem przelać przez telefon z Pluskonta na
    > e-direct i du*& zbita ...

    AFAIK, trzeba powiedziec konsultantowi telef., aby na pierwsze 2 definicje
    wklepal oba konta - cos tak mi swita...

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-02-11 08:44:21
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c0cju4$4bm$1@topaz.icpnet.pl...

    > AFAIK, trzeba powiedziec konsultantowi telef., aby na pierwsze 2 definicje
    > wklepal oba konta - cos tak mi swita...

    E ?
    No wystarczy dodać swoje rachunki jako odbiorcy, i udostępnić je do IVRa z
    pomocą konsultanta, na _którekolwiek_ pozycje. :-)

    Ale to takie kombinowanie, ja bym tam wolał normalne przelewy wewnętrzne...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 13. Data: 2004-02-11 08:48:33
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c0ci45$8e4$1@news.onet.pl...

    > Też mam dodane własne rachunki jako odbiorcy choć przelewy wewnętrzne daje
    > się wybrać z listy. Natomiast "zleceń" wewnętrznych jeszcze nie
    spradzałem.

    Się loguj, wybieraj zlecenia, nowe zlecenie! :-)
    Zobacz czy umożliwi Ci wybór drugiego z rachunków własnych, czy tylko
    odbiorców, których sam dodałeś.

    > Ja traktuję VWB jako ciekawostkę o wysokim oprocentowaniu :-))

    Zdecydowanie jest to ciekawostka. Oni będą musieli się BARDZO zmienić, jak
    cała masa ludzi napłynie, bo sobie zwyczajnie nie poradzą.

  • 14. Data: 2004-02-12 21:52:07
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert Wicik napisał:
    > Próbowałem złożyć zlecenie przelewu z data przyszłą dla zdefiniowanego
    > odbiorcy i nie chce przyjąć - twierdzi, ze za krótki rachunek.
    > Za to przelew na ten sam rachunek przyjął :rotfl:
    > Sknera z tego VWB :-))

    Cos mi sie wydaje ze pewnie o NRB sie czepia , sprawdz czy Twoj bank nie
    ma czasem NRB po tej dacie co ja wpisujesz (mialem to samo ze zleceniem
    stałym , na jutro wpisał ale na za miesiąc juz nie .. takie tam )

    pzdr