  • 1. Data: 2004-02-10 18:17:18
    Temat: Konto firmowe z powiadamianiem mailem
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Czy jakis bank ma taka usluge dla kont firmowych (DG)? Niby Inteligo
    wysyla maile po wykupieniu Serwisu SMS z Sercem, ale maile zawieraja
    takie same informacje co SMS, wiec troche bez sensu. Chodzi o wysylany
    zaraz po dokonaniu transakcji mail z pelnymi danymi dotyczacymi tej
    operacji (dla przelwow przychodzacych to: kwota, nadawca, pelny tytul).

    Tylko nie mowcie, ze zaden, bo to taka prosta i niewiele kosztujaca
    usluga, ze dziwne ze nie jest standardowa we wszystkich bankach.

    Bartol

  • 2. Data: 2004-02-10 19:17:51
    Temat: Re: Konto firmowe z powiadamianiem mailem
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Uzytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zaraz po dokonaniu transakcji mail z pelnymi danymi dotyczacymi tej
    > operacji (dla przelwow przychodzacych to: kwota, nadawca, pelny tytul).

    PKO BP dla konta Biznes Partner.
    Wyciag jest identyczny z papierowym, wszystkie dane.
    Tylko ze zbiorczo z wszystkich operacji z danego dnia i wysylany w dniu
    nastepnym

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-02-10 19:34:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

    > PKO BP dla konta Biznes Partner.
    > Wyciag jest identyczny z papierowym, wszystkie dane.
    > Tylko ze zbiorczo z wszystkich operacji z danego dnia i wysylany w dniu
    > nastepnym

    A dostep przez Internet to gdzie? ;-) Zapomnialem dodac, ale dla mnie
    konto bez pelnego dostepu przez net to nie konto, tylko niewiadomoco.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-02-10 20:34:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > A dostep przez Internet to gdzie? ;-) Zapomnialem dodac, ale dla mnie
    > konto bez pelnego dostepu przez net to nie konto, tylko niewiadomoco.

    Masz pretensje jakbym ci to chcial sprzedac ;-)
    Dostep przez internet w planach...;-)))

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-02-11 11:59:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

> [...]

    I co, zaden bank tego nie ma?

    Bartol

  • 6. Data: 2004-02-11 12:44:45
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > I co, zaden bank tego nie ma?

    Popytaj w BPHPBK (Sez@m). Dla klientów indywidualnych podobna funkcjonalność
    została wprowadzona niedawno. Zakres informacji jest węższy od tego, którego
    oczekujesz.
    Nawet czasami to działa. Dzisiaj np. dostałem maila o przelewie sprzed 1.5 dnia.
    :-)

    Jacek

  • 7. Data: 2004-02-11 15:06:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Popytaj w BPHPBK (Sez@m). Dla klientów indywidualnych podobna funkcjonalność
    > została wprowadzona niedawno. Zakres informacji jest węższy od tego, którego
    > oczekujesz.

    A jakie sa?

    > Nawet czasami to działa. Dzisiaj np. dostałem maila o przelewie sprzed 1.5 dnia.
    > :-)

    Suuuper. Onlajn a'la polacco. ;-)

    Bartol

  • 8. Data: 2004-02-11 15:07:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Cholera, zmartwilem sie. Taka prosta usluga i nic? Znowu Inteligo ze
    swoja drogo-skromna oferta jest najlepsze?

    Bartol

  • 9. Data: 2004-02-12 06:57:14
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A jakie sa?

    W prywatnym: Wpływ na rachunek (fragment nr rach.) kwoty X zł.
    W firmowym: nie wiem.

    Jacek

  • 10. Data: 2004-02-12 07:03:13
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Jak to k!@#$ nic? Podałem Ci jeden przykład takiej funkcjonalności.

    > Znowu Inteligo ze
    > swoja drogo-skromna oferta jest najlepsze?

    No to już teraz jestem w domu. Ty nie pytałeś. Ty chciałeś się utwierdzić w
    swoich przekonaniach.
    I kto tu rzondzi?

    Jacek