  • 1. Data: 2004-02-10 17:10:45
    Temat: Przelew Pekao --> PKO
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Kolega wysłał przelew z 12401239 (nowy system - Pekao 24) dzisiaj ok. 11:00.
    Bank odbiorcy to 10201068.

    Czy są na liście praktycy, którzy mogą ocenić - dojdzie dzisiaj czy nie? :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 2. Data: 2004-02-10 22:07:13
    Temat: Re: Przelew Pekao --> PKO
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Kolega wysłał przelew z 12401239 (nowy system - Pekao 24) dzisiaj ok.
    11:00.
    > Bank odbiorcy to 10201068.

    Watpliwe, zeby wypuscili to 2-sesja elixiru. Jezeli poszlo 3, to odbior w
    PKOBPSA, nastepnego dnia rano.

  • 3. Data: 2004-02-10 22:56:16
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Krzysztof wrote:

    > 11:00.

    > Watpliwe, zeby wypuscili to 2-sesja elixiru. Jezeli poszlo 3, to odbior w
    > PKOBPSA, nastepnego dnia rano.

    Cytat z poczty wewnętrznej:

    ---
    Przesyłamy Panu godziny blokad oraz godziny sesji przelewów
    "wychodzących" jak i "przychodzących" oddziałów funkcjonujących w nowym
    systemie:

    WYCHODZĄCY: I - 10:30 II - 13:30 III - 15:00 IV - 19:00
    PRZYCHODZĄCY: I - 6:30 II - 12:00 III - 14:30 IV - 16:00 V - 18:00

    IV wychodząca sesja dotyczy ZUS. Sesja przychodząca V dotyczy
    księgowanych poleceń zapłaty. (są to obciązenia rachunku). Sesje które
    przyjmują i wysyłają przelewy nie zawierają jedynie przelewów
    Eliksirowych , ale też przelewy wewnątrzbankowe. Słowo blokada użyte w
    poprzedniej korespondencji oznacza tak naprawdę moment w którym zaczyna
    się w systemie selekcja przelewów do wysyłki.
    ---

    Nie rozumiem tylko V sesji _przychodzącej_ w kontekście "obciążenia
    rachunku"...

    Summa summarum przelew zlecony o 11:00 powinien załapać się na drugą
    sesję Elixir.

    Marek

  • 4. Data: 2004-02-10 23:14:05
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

> [...]
    > nowym systemie:
    >
    > WYCHODZĄCY: I - 10:30 II - 13:30 III - 15:00 IV - 19:00

    O proszę! Takie godziny realizacji, to ja rozumiem :)

    > Nie rozumiem tylko V sesji _przychodzącej_ w kontekście "obciążenia
    > rachunku"...

    Chodzi o polecenie zapłaty. Wierzyciel z mający konto w innym banku na
    podstawie upoważnienia przysyła komunikat obciążający konto dłużnika. Innymi
    słowy, ściągają sobie kasę za rachunki.

    Ja bardziej zastanawiam się, co znaczy, że te terminy dotyczą przelewów
    wewnętrznych? Czyżby te nie chodziły w czasie rzeczywistym, tylko zgodnie z
    eliksirem? Przecież oddziały Pekao już dawno chodziły online.

    > Summa summarum przelew zlecony o 11:00 powinien załapać się na drugą
    > sesję Elixir.

    ...a tę PKO BP księguje?

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 5. Data: 2004-02-11 05:55:09
    Od: "s10951" <s...@C...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:40296585@news.home.net.pl...

    > Ja bardziej zastanawiam się, co znaczy, że te terminy dotyczą przelewów
    > wewnętrznych? Czyżby te nie chodziły w czasie rzeczywistym, tylko zgodnie
    > eliksirem? Przecież oddziały Pekao już dawno chodziły online.

    chodzi o to, ze w pekaosie sa ciagle rozne systemy komputerowe obslugi
    (zorba, gryf, rocket etc). i pomiedzy tymi systemami przelewy leca w
    sesjach. jeszcze nie cale pekao jest pekao24 :)
    Seba