  • 1. Data: 2004-09-20 08:42:01
    Temat: [VW] zamykanie konta
    Od: "Lukas 276" <U...@p...fm>

    Witam.
    Szukalem wiadomosci odnosnie zamykania ror w VWBank direct, na stronie www,
    ale nie udalo mi sie znalezc.
    Takze na tej grupie nie zauwazylem.
    Jesli ktos juz to przechodzil (zamykanie ror w VWBd), prosze o wskazowki-jak
    to sie odbywa. Wiadomo,ze bede musial napisac wypowiedzenie prowadzenia
    rachunku, ale co dalej- z tokenem, z karta, jakie koszty zamkniecia itp.??
    Dziekuje i pozdrawiam.
    Lukas276

  • 2. Data: 2004-09-20 08:51:28
    Temat: Re: [VW] zamykanie konta
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-20 10:42, Lukas 276 wrote:
> [...]
    > rachunku, ale co dalej- z tokenem, z karta, jakie koszty zamkniecia itp.??

    Pisemko o treści
    ==============
    Niiniejszym wypowiadam umowę rachunku bankowego o numerze
    Pozostałe na rachunku środki proszę przesłać na konto o numerze ......
    prowadzone na moją rzecz przez bank .....

    Załączam token o numerze ........
    Spakować do kperty z bąbelkami i wysłać poleconym.
    Odczekać 30 dni + epslion i juz.
    jeśli masz kartę to jeszcze musisz dopisać okrągłe zdanie o jej
    zastrzeżeniu.
    KJ