  • 1. Data: 2004-09-19 20:12:08
    Temat: PayPal jak?
    Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Witam,

    Czy uzywał ktos moze systemu platniczego PayPal i wie jakimi dokladnie
    kartami mozna sie tam poslugiwac, z jakiego polskiego banku i jaka karta
    moznaby dokonac wplaty?

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 2. Data: 2004-09-19 20:25:24
    Temat: Re: PayPal jak?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    MiC napisał(a):
    > Czy uzywał ktos moze systemu platniczego PayPal i wie jakimi dokladnie
    > kartami mozna sie tam poslugiwac, z jakiego polskiego banku i jaka karta
    > moznaby dokonac wplaty?

    Niedasię. Poczytaj w archiwum - http://42.pl/url/8GD

    K.

  • 3. Data: 2004-09-20 04:43:56
    Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

    > Niedasię. Poczytaj w archiwum

    Mam jeszcze pytanie czy posiadając konto Inteligo i karte Vise z sercem,
    moge nią zapłacić na stronie internetowej w obcej walucie a dokladniej w
    USD?

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 4. Data: 2004-09-20 08:38:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mam jeszcze pytanie czy posiadając konto Inteligo i karte Vise z sercem,
    > moge nią zapłacić na stronie internetowej w obcej walucie a dokladniej w
    > USD?

    Tak.

  • 5. Data: 2004-09-20 08:52:16
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sun, 19 Sep 2004 22:25:24 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał:

    > Niedasię. Poczytaj w archiwum - http://42.pl/url/8GD

    Ogonie PayPal to dziwny "stfor" ;-) Kumpel jest w Stanach i na niego
    zarejestrowalismy konto na PayPalu. Procedura aktywacji dosc uciazliwa, a
    teraz logujac sie na PayPal non stop mam monity czy ja to ja - bo ich
    system wykryl ze loguje sie z Polski - i czy ja moze podrozuje? :-)))))

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-09-20 09:03:46
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sun, 19 Sep 2004 22:12:08 +0200, napisał:

    > Witam,
    >
    > Czy uzywa? ktos moze systemu platniczego PayPal i wie jakimi dokladnie
    > kartami mozna sie tam poslugiwac, z jakiego polskiego banku i jaka karta
    > moznaby dokonac wplaty?

    Rejestrujac się na PayPal podaje się nr rachunku bankowego - oni na nim
    robią dwie blokady na sumę 0,xx$. Musisz sie udac do banku, zobaczyc te
    kwoty i podac je na dalszym etapie rejestracji. Wiec polski bank nie
    przejdzie.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-09-20 18:45:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    JaKi napisał:
> [...]
    > a teraz logujac sie na PayPal non stop mam monity czy ja to ja - bo
    > ich system wykryl ze loguje sie z Polski - i czy ja moze podrozuje?

    Taaa, a kolega w podróży służbowej albo na wygnaniu w Polsze ;-)

    K.

  • 8. Data: 2004-09-20 19:25:10
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 20:45:21 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał:

    > Taaa, a kolega w podróży służbowej albo na wygnaniu w Polsze ;-)

    Wlasnie PayPal mruknal ze dosc juz tego dobrego, ze konto znalazlo sie na
    liscie obserwowanej i poprosili o ponowne podanie numeru karty <lol> Chyba
    musi sie kumpel troche pologowac aby ich uspokoic :D

    --
    JaKi