  • 1. Data: 2004-09-20 08:36:43
    Temat: Jask długo idzie przelew z Inteligo na inne konto PKOBP ?
    Od: "Flash" <n...@p...onet.pl>

    Jask długo idzie przelew z Inteligo na inne konto PKOBP ?

    --
    Pozdr

  • 2. Data: 2004-09-20 08:45:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jask długo idzie przelew z Inteligo na inne konto PKOBP ?

    Jak się "wstrzelisz" w sesje to 1 dzień. Max 2.

  • 3. Data: 2004-09-20 09:58:35
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Flash wrote:

    > Jask długo idzie przelew z Inteligo na inne konto PKOBP ?

    tak jak idzie elixir

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-09-20 11:45:39
    Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    > Jak się "wstrzelisz" w sesje to 1 dzień. Max 2.

    Ja włacalem dzisw druga strone PKO --> Inteligo. O godzinie 8 rano wpłaciłem
    kase w PKO, sesja wychodzaca w tej placówce była o godzinie 9, przychodząca
    w inteligo jest okolo 10:30 a mimo to kasy nadal nie ma na moim koncie:-)))
    PKO lubi przetrzymywać kase:-)))

    Pozdrawiam,
    MiC