  • 1. Data: 2004-09-19 20:08:59
    Temat: VE Inteligo w Grecji
    Od: "Bert" <A...@p...onet.pl>

    Witam,

    Może komuś się przydadzą informacje nt. VE Inteligo której użytkowanie w
    Grecji na Rodos sprawiło mi troche problemów...

    1) Wypłata w bankomacie jakiegoś greckiego banku - brak autoryzacji
    2) Wypłata w bankomacie Citi - OK
    3) Płatność w sklepie na lotnisku - brak autoryzacji
    4) Płatność w sklepie w mieście - brak autoryzacji

    Dodam że jeśli chodzi o wypłaty z bankomatów było kilka bezskutecznych prób
    w bankomacie greckiego banku, minutę poźniej w bankomacie Citi nie było
    problemów.

    Pozdrawiam
    Bert

  • 2. Data: 2004-09-21 09:13:34
    Temat: Re: VE Inteligo w Grecji
    Od: "dk" <d...@m...pl>

    We Włoszech w 1 supermarcato brak autoryzacji, obok w drugim bez problemu,
    bankomat jakiegoś lokalnego włoskiego banku bez problemu. W zeszłym roku
    przejechałem całe Włochy do Sycylii i z powrotem z kartą VE Inteligo i ani
    razu nie miałem problemu nawet w największych dziurach /starałem się płacić
    tylko kartą, gotówka tylko w kioskach z pamiątkami/. Pytanie - od czego
    zależy autoryzacja, czy Inteligo nie może dopilnować właściwego wpisu w
    systemie Visa przynajmniej w Europie, pal licho Japonię czy inne egzotyczne
    kraje choć i tam Visa powinna być Visą.

    pzdr DK