  • 11. Data: 2005-03-03 11:54:10
    Temat: Re: VW nie działa? -> % w dol
    Od: dziegiel <d...@n...gazeta.pl>

    ATZ Rzeszow wrote:
    > a gdzie to widzisz bo na www i w pdf-ie jest 4.00 nie zmienione od 21.09.04

    ja widze na www

    --
    dziegiel@work

  • 12. Data: 2005-03-03 21:17:58
    Temat: Re:
    Od: XYrl <x...@u...wp.to.pl>

    ATZ Rzeszow napisał(a):
    > rzeczywiscie w systemie transakcyjnym jest 3.5
    > bardzo dziwne
    >
    > GP

    Ja mam 4.00%

    Bardzo dziwne :-)

  • 13. Data: 2005-03-03 21:21:20
    Temat: Re: VW nie działa?
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    sory, pomocy!!! jak wydrukować potwierdzenie wysłania kasy? W inteligo jest
    email, faks, drukuj, a tutaj?

  • 14. Data: 2005-03-03 21:25:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Piotr wrote:
    > sory, pomocy!!! jak wydrukować potwierdzenie wysłania kasy? W
    > inteligo jest email, faks, drukuj, a tutaj?

    Tu tez jest "drukuj" :-) Tylko trzeba czytać, a nie tylko pisać.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 15. Data: 2005-03-03 21:36:47
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Tu tez jest "drukuj" :-) Tylko trzeba czytać, a nie tylko pisać.

    Dzięki:). Wyjaśniam, ze ja w VW nie mam konta, znajomy wysyła kaśę do GE
    Capital Banku, forsa musi wpłynąć do poniedziałku, poleconym dowód wpłaty. I z
    tym dowodem wpłaty jest problem. Nie wie gdzie go znaleźć.

  • 16. Data: 2005-03-03 21:42:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dzięki:). Wyjaśniam, ze ja w VW nie mam konta, znajomy wysyła kaśę do
    > GE Capital Banku, forsa musi wpłynąć do poniedziałku, poleconym dowód
    > wpłaty. I z tym dowodem wpłaty jest problem. Nie wie gdzie go znaleźć.

    No za bardzo chyba nie szukał w takim razie :-) Zrealizowane zlecenia i
    przelewy mają uaktywniony przycisk "drukuj" - trudno go przeoczyć.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 17. Data: 2005-03-03 21:51:52
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > No za bardzo chyba nie szukał w takim razie :-) Zrealizowane zlecenia i
    > przelewy mają uaktywniony przycisk "drukuj" - trudno go przeoczyć.

    Wiesz, ja jak obejrzałem demo VW, poczytałem regulamin i zasady to
    stwierdziłem, ze Inteligo to trzeci wymiar :). Masz od ręki mail z
    potwierdzeniem, który wysyłasz do adresata przelewu, masz faks, i masz drukuj.
    Tutaj czytam, że 2,5 za przygotowanie i przesłanie potwierdszenia liczą.

  • 18. Data: 2005-03-03 21:57:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > potwierdzeniem, który wysyłasz do adresata przelewu, masz faks, i
    > masz drukuj. Tutaj czytam, że 2,5 za przygotowanie i przesłanie

    A co Ci przeszkadza faksnąć potwierdzenie z VW? Brak przycisku w serwisie
    transakcyjnym :-))) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-03-03 22:51:53
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    Jeśli wydruk jest honorowany jako potwierdzenie to nic nie stoi na
    przeszkodzie.