  • 1. Data: 2005-03-02 12:36:42
    Temat: VW nie działa?
    Od: Andriej Uljanow <a...@p...fm>

    Od wczoraj nie mogę się zalogować do VW. Też macie taki problem, bo nie
    wiem czy szukać u siebie rozwiązania, czy to oni znowu lecą w kulki ?!
    Pzdr
    Andriej Uljanow
    ----------------
    www.kombinatoryka.w.pl

  • 2. Data: 2005-03-02 12:43:34
    Temat: Re: VW nie działa?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Andriej Uljanow <a...@p...fm> wrote:
    > Od wczoraj nie mogę się zalogować do VW. Też macie taki problem, bo
    > nie wiem czy szukać u siebie rozwiązania, czy to oni znowu lecą w
    > kulki ?! Pzdr

    Szukaj u siebie - ja sie przed sekunda bez problemow zalogowalem. (chello,
    Wa-wa)

  • 3. Data: 2005-03-02 13:33:26
    Od: Andriej Uljanow <a...@p...fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Szukaj u siebie - ja sie przed sekunda bez problemow zalogowalem. (chello,
    > Wa-wa)

    Teraz ciekawostka. Nie działa pod firefoksem. Pod IE jest ok. Wcześniej
    działało. Nic nie zmieniałem w ustawieniach firefoksa. Zainstalowałem
    tylko adblock. Czy to może być przyczyna?
    Pzdr
    Andriej Uljanow
    ----------------
    www.kombinatoryka.w.pl

  • 4. Data: 2005-03-02 13:56:12
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    On 03/02/05 14:33, Andriej Uljanow wrote :

    > Teraz ciekawostka. Nie działa pod firefoksem. Pod IE jest ok. Wcześniej
    > działało. Nic nie zmieniałem w ustawieniach firefoksa. Zainstalowałem
    > tylko adblock. Czy to może być przyczyna?

    U mnie dziala z adblockiem. Gecko/20041211 Firefox/1.0 Adblock v0.5 d2
    build 39

    pozdrawiam,

    mirek

  • 5. Data: 2005-03-02 14:47:35
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Szukaj u siebie - ja sie przed sekunda bez problemow zalogowalem. (chello,
    > Wa-wa)

    Ba, ja to nawet przelew puściłem.
    --
    Peet

  • 6. Data: 2005-03-02 20:30:47
    Od: XYrl <x...@u...wp.to.pl>

    mirekm napisał(a):

    > U mnie dziala z adblockiem. Gecko/20041211 Firefox/1.0 Adblock v0.5 d2
    > build 39
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > mirek

    Jednak potwierdzam są problemy z zalogowaniem.

    Gecko/20050223 Firefox/1.0.1 Adblock v5.0 d2 build 39

    U mnie pomaga zamknięcie i ponowne otwarcie Firefoxa.
    Problemy pojawiły się po instalacji wersji 1.0.1 :-(

    XYrl

  • 7. Data: 2005-03-02 22:27:01
    Temat: Re: VW nie działa? -> % w dol
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 02 Mar 2005 14:56:12 +0100, mirekm <m...@g...pl> wrote:

    >U mnie dziala z adblockiem. Gecko/20041211 Firefox/1.0 Adblock v0.5 d2
    >build 39

    tez wczoraj wieczorem (w mozilli, nie wpadlem na to by sprobowac IE)
    uparcie mi twierdzil, ze podaje nieprawidlowe dane, dzisial mnie
    wpuscil.
    z nowosci - % konta e-direct zjechal sobie po cichutku z 4,00 na 3,50

    G.

  • 8. Data: 2005-03-03 05:34:26
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    > z nowosci - % konta e-direct zjechal sobie po cichutku z 4,00 na 3,50

    a gdzie to widzisz bo na www i w pdf-ie jest 4.00 nie zmienione od
    21.09.04

    GP

  • 9. Data: 2005-03-03 05:40:39
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    rzeczywiscie w systemie transakcyjnym jest 3.5
    bardzo dziwne

    GP

  • 10. Data: 2005-03-03 07:32:09
    Od: janoush <j...@i...pl>

    Andriej Uljanow napisał(a):
    > Od wczoraj nie mogę się zalogować do VW. Też macie taki problem, bo nie
    > wiem czy szukać u siebie rozwiązania, czy to oni znowu lecą w kulki ?!
> [...]

    Od dziś oprocentowanie e-direct w VW obniżone jest do 3,5%.
    Info od v-linki, po zadaniu pytania o rozbieżności oprocentowania na www
    i stronach transakcyjnych.

    Pozdr.
    Janusz