  • 1. Data: 2005-03-02 10:17:19
    Temat: Ile idzie przelew ekspresowy do USA?
    Od: atka <a...@w...pl>

    Witam!

    Potrzebowalam wplacic pieniadze na konto amerykanskiego banku.
    Zalezalo mi by przelew dotarl do odbiorcy jak najszybciej(max 2 dni
    robocze).Wplacalam w piatek a obiorca najpozniej mial je otrzymac we wtorek.
    Pani w banku PKO BP SA poinformowala mnie,ze isnieje mozliwosc
    wwykonania przelewu ekspresowego i ze pieniadze na koncie odbiorcy
    znajda sie w tym samym dniu.
    Czy to mozliwe? To bardzo pilna sprawa.
    Prosze o konkretniejsze informacje na ten temat:)

    Z gory dziekuje

    Pozdrawiam

    agata