  • 1. Data: 2004-12-06 00:45:19
    Temat: Re: VW e-direct a Plus Konto
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Seba_Fan napisał:
    > jeszcze tylko pytanko, czy placac karta platnicza w sklepach ta do zwyklego
    > konta (nie kredytowa) trzeba wpisac pin?

    Zależy od terminala, który obsługuje płatności w miejscu gdzie chcesz
    zapłacić oraz od tego, co jest zapisane (preferowana autoryzacja) na
    karcie. Czasem będziesz musiał wklepać PIN na klawiaturze podłączonej do
    terminala a czasem złożyć swój podpis (taki jaki umieściłeś na karcie)
    na wydruku z terminala potwierdzającym dokonanie transakcji i obciążenie
    Twojego konta.

    K.

  • 2. Data: 2004-12-06 14:17:19
    Temat: VW e-direct a Plus Konto
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Mam e-direct. Chciałbym założyć Plus Konto
    Mam pytania - na stronie VW nie znalazłem odpowiedzi

    1. Czy muszę na nowo potwierdzać dane z dowodu, wysyłać umowy itd?
    2. Czy będzie 1 wspólny tokenm czy 2 osobne?
    3. Czy oba rachunki będę widział po jednorazowym logowaniu?
    4. Czy za token do Plus Konta będę płacił?

  • 3. Data: 2004-12-06 14:20:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 06 Dec 2004 15:17:19 +0100, jureq
    <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Mam e-direct. Chciałbym założyć Plus Konto
    >Mam pytania - na stronie VW nie znalazłem odpowiedzi
    >
    >1. Czy muszę na nowo potwierdzać dane z dowodu, wysyłać umowy itd?

    Ja miałem Plus Konto i kiedy otwierałem e-direct to ZTCP coś
    przesyłałem.

    >2. Czy będzie 1 wspólny tokenm czy 2 osobne?

    1 token

    >3. Czy oba rachunki będę widział po jednorazowym logowaniu?

    Tak

    >4. Czy za token do Plus Konta będę płacił?

    Nie

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Zasada Larsona:
    Dokonaj czegoś niemożliwego, a szef zaliczy to do twoich obowiązków.

  • 4. Data: 2004-12-06 14:25:04
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. Czy oba rachunki będę widział po jednorazowym logowaniu?
    > 4. Czy za token do Plus Konta będę płacił?

    ja mam pytanko do Ciebie odnosnie VW
    za konto sie nie placi, tylko za token sie placi tak i ile za jaki okres,
    jakie sa oplaty podstawowe?

  • 5. Data: 2004-12-06 14:27:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Seba_Fan wrote:

    > ja mam pytanko do Ciebie odnosnie VW
    > za konto sie nie placi, tylko za token sie placi tak i ile za jaki
    > okres, jakie sa oplaty podstawowe?

    Token do e-direct bezpłatny. Według TOiP token do Plus Konta 36 zł
    rocznie i stąd się wzięły moje pytania

  • 6. Data: 2004-12-06 14:52:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 06 Dec 2004 15:27:12 +0100, jureq
    <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Według TOiP token do Plus Konta 36 zł
    >rocznie

    ???

    http://www.vwbankdirect.pl/obrazy/tpio_indywidualni.
    pdf

    użytkowanie i wydanie elektronicznego identyfikatora tokena _z_
    _wyłączeniem_ _klientów_ _Konta_ _e-direct_ (opłata roczna) 36,- PLN

  • 7. Data: 2004-12-06 15:19:39
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    edirect
    widze ze nie ma zadnych oplat, przelewy za darmo, czy sa jakies oplaty nie
    porzadane?
    mi potrzebny jest rachunek tylko do paru przelewow miesiecznie, tak zeby za
    nic nie palcic (mam w innym banku rachunek)
    VW - jak jego funkcjonalnosc (tzn ten rachunek bezplatny), czy sa jakies
    problemy bo slyszalem na grupie ze roznie bywa, interfejs slaby off-line
    itd.

  • 9. Data: 2004-12-06 16:19:46
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 6 Dec 2004 16:19:39 +0100, w <cp1ti4$qrj$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > edirect
    > widze ze nie ma zadnych oplat, przelewy za darmo, czy sa jakies oplaty nie
    > porzadane?

    Nie ma żadnych.

  • 10. Data: 2004-12-06 16:21:09
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

> [...]

    > VW - jak jego funkcjonalnosc (tzn ten rachunek bezplatny), czy sa jakies
    > problemy bo slyszalem na grupie ze roznie bywa, interfejs slaby off-line

    Intefejs jak intefejs -- taki sobie. Zależy do czego porównać.
    Ja wolę ja moja lista odbiorców zajmuje w VWB kilkanaście kB, a nie jak w
    mBanku 300 (słownie: trzysta) kilobajtów.