  • 41. Data: 2004-12-08 13:39:20
    Temat: Re: VW e-direct a Plus Konto
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 Dec 2004 19:57:42 +0100, w <cp4um7$7vv$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > chodzi Ci o to
    > ">To taką transakcję zareklamujesz. A co zrobisz jak nagle na wyciągu
    > nic nie zrobisz
    > tak jak sie ktos podpisze za Ciebie, na to samo wychodzi, tylko ze podpis
    > mozesz reklamowac (ale i tak to nic nie da)

    Skąd ta pewność?

    > ale mi nie chodzilo o to ze ktos zobaczy pin itd, tylko o to ze posiadajac
    > karte z pinem jest bardziej bezpieczna jesli taka karte gdzies zostawimy

    Przed chwilą napisałeś, że ciebie "podobno nie kroją". Ale widzę, że krojenie
    niepotrzebne -- sam zostawiasz karty :))

    > badz zgubimy, a nie ze ktos sobie zobaczy pin albo podejdzie i przylozy bron
    > do glowy itd, za bardzo wychodzicie za obszar dyskusji

    Szansa, że ktoś podejrzy PIN jest _znacznie większa_ niż na pozostawienie
    karty.

  • 42. Data: 2004-12-08 13:39:53
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 Dec 2004 23:47:05 +0100, w <cp5c47$eot$1@nemesis.news.tpi.pl>,

    > nawet jak bys widzial to co z tego

    Skoro się nie boisz, to napisz PIN na grupie :))

  • 43. Data: 2004-12-08 13:41:49
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 8 Dec 2004 01:40:27 +0100, w <cp5iml$qtg$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > ja pisalem o czyms innym, chcialem sie spytac czy PIN (w VW) trzeba
    > wklepywac i to bylo moje pytanie, w jednym trzeba w innych nie trzeba (karty
    > platnicze)

    Skoro nikt nie wie (?), to powiem że w VW chyba obowiązuje podpis.
    Ostatnio używałem z rok temu, ale jakby obowiązywał PIN to odnotowałbym ten
    fakt i wyrzucił kartę do kosza :)

  • 44. Data: 2004-12-08 14:09:13
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Mnie to "zwisa" :-) A tak przy okazji, to to nie jest ten sam "Seb", który
    > zachwalał VW swego czasu? Nie chce mi się grzebać w archiwum i porównywać
    > IP, ale sposób wysławiania/argumentacji jest podobny. Może dostał bojowe
    > zadanie założenia pozytywnego wątku o VW po ich ostatniej wpadce z
    tokenami
    > :-)

    to nie ja, pomyliles mnie z kims, nigdy nie mialem w VW ani nie mam nic
    wspolnego, chcialem sie tylko dowiedziec czy podpis czy pin, juz wiem

  • 45. Data: 2004-12-08 14:14:10
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > nawet jak bys widzial to co z tego

    >Skoro się nie boisz, to napisz PIN na grupie :))
    i jaki to ma sens?
    a nie prosciej jak przyjdziesz i Ci podam PIN