  • 1. Data: 2004-11-29 11:15:30
    Temat: [VW] czy pare pomylek
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    przy logowaniu przez www powoduje zablokowanie dostepu? Chwalilem tu
    ostatnio VWBD ale znow podpadli :( Nie moge sie zalogowac ani ze starym ani
    z nowym tokenem. Pare razy probowalem (myslac, ze moze zapomnialem hasla) i
    teraz nie wiem czy nie przyczynilem sie samodzielnie do zablokowania dostepu
    czy to wina VW.
    No i infolinia VW ciagla zajeta :(

    GP

  • 2. Data: 2004-11-29 11:25:23
    Temat: Re: [VW] czy pare pomylek
    Od: dziegiel <d...@g...pl>

    ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
    > teraz nie wiem czy nie przyczynilem sie samodzielnie do zablokowania dostepu

    Ja też nie mogę się zalogować, tokena nie zmieniałem :(

    --
    dziegiel@work

  • 3. Data: 2004-11-29 11:26:53
    Od: dziegiel <d...@g...pl>

    dziegiel wrote:
    > Ja też nie mogę się zalogować, tokena nie zmieniałem :(

    po trzech próbach z różnymi ocdczytami z tokena wreszcie się udało
    Chyba coś się u nich dzieje.

    --
    dziegiel@work

  • 4. Data: 2004-11-29 11:32:46
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > po trzech próbach z różnymi ocdczytami z tokena wreszcie się udało
    > Chyba coś się u nich dzieje.

    Ja probuje od piatku (liczac na to ze to wlasnie problemy technicze) ale
    albo zablokowali mi dostep wskutek wielokrotnych prob wpisywania hasla i
    odczytow z tokena starego/nowego albo co jest bardziej prawdopodobne -
    nieuaktywnili nowego tokena co mieli zrobic jeszcze w czwartek.

    GP

  • 5. Data: 2004-11-29 11:49:56
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    ATZ Rzeszow wrote:

> [...]
    > odczytow z tokena starego/nowego albo co jest bardziej prawdopodobne -
    > nieuaktywnili nowego tokena co mieli zrobic jeszcze w czwartek.

    A ja przed chwila probnie sie zalogowalem bez najmniejszych problemow -
    na nowy token wymieniony dwa dni temu.

    Btw, podczas aktywacji tokena vwlinka powiedziala ze bedzie on aktywny
    nastepnego dnia roboczego, ale okazalo sie ze juz 2 godziny pozniej bez
    przeszkod zalogowalem sie do serwisu na nowy token.

    Pozdr.
    JD

  • 6. Data: 2004-11-29 12:07:58
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > ani z nowym tokenem. Pare razy probowalem (myslac, ze moze zapomnialem
    > hasla) i teraz nie wiem czy nie przyczynilem sie samodzielnie do

    Strona logowania VW ma chyba jakieś problemy z odświeżanim / przesyłaniem
    danych przy powtórnym logowaniu po logowaniu błędnym.
    Ostatnio zdarzyło mie się zalogować 3 razy z błędem ale 4 próba zakończyła
    się sukcesem.
    Ponieważ krótko potem rozmawiałem VWlinią, poprosiłem o sprawdzenie historii
    logowań. Okazało się że system odnotował tylko pojedynczą błędną próbę.

    TomekD

  • 7. Data: 2004-11-29 13:39:00
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    TomekD dnia 2004-11-29 13:07 napisał(a) co następuje:

    > Strona logowania VW ma chyba jakieś problemy z odświeżanim / przesyłaniem
    > danych przy powtórnym logowaniu po logowaniu błędnym.

    A jakiej przeglądarki używasz?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2004-11-29 14:08:45
    Temat: he he wyjasnilo sie
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    Chyba jestem pechowcem :)
    Po 4 probach w ciagu 2h dodzwonilem sie na infolinie i sprawy wygladaja tak:

    - wina lezy calkowicie po stronie VW, przyslali mi nowy token, ktorego
    jednak wczesniej nie przypisali do mojego rachunku wiec jest bezuzyteczny :)
    - wysla mi kolejny token i po aktywacji ma byc juz ok

    he he wiec bede mial 3 tokeny w kolekcji , jeden stary - troche juz cyfry
    blakna, drugi nowy do powieszenia na scianie jako amulet :) i trzeci do
    normalnego uzytkowania.
    Ciekawe czy pracownik VW dostanie 100 pln w plecy za zmarnowanie tokena :)

    W sumie ta historia mnie troche rozsmieszyla ale byloby gorzej gdyby
    posiadac tylko konto w VW.

    GP

  • 9. Data: 2004-11-29 14:29:50
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cof2br$t3q$...@k...task.gda.pl,
    Jarek Dukat <p...@x...xx>:

    > Btw, podczas aktywacji tokena vwlinka powiedziala ze bedzie on aktywny
    > nastepnego dnia roboczego, ale okazalo sie ze juz 2 godziny pozniej
    > bez przeszkod zalogowalem sie do serwisu na nowy token.

    A ja minute pozniej :)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-11-29 16:20:49
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "MarekM" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> wrote in message

    > A jakiej przeglądarki używasz?

    Statystykie nie prowadziłem, ale wydaje mi się że problem pojawia się
    zarówno w Maxthonie jak i IE.
    IE był proszony o niezapisywanie zaszyfrowanych stron na dysk.

    TomekD