  • 1. Data: 2004-11-29 10:08:48
    Temat: [Invest Bank] MasterCard Classic
    Od: Adrian <falccorn(nospam)@interia.pl>

    Witam!
    Od dłuższego czasu czytam uważnie tą grupe, ale nie miałem jeszcze
    okazji się na niej wypowiadać - gdyż nie jestem mocny w tym temacie, ale
    dzisaj pojawił się taki "problem", otóż:
    posiadam konto w Invest Banku, który mnie dzisaj powiadomił pocztą, że
    jestem jednym z najlepszych klientów i przyznano mi KK MasterdCard
    Classic.
    Zastanawiam się czy wchodzić w coś takiego? Tak sobie umyśliłem że
    pełniłaby ona funkcje "skarbonki na czarna godzinę" (w tym wypadku
    spłata jednorazowa), no może od czasu do czasu jakieś większy zakup -
    zamiast np. systemu ratalnego.
    Warunki tej karty są takie:
    1. Oprocentowanie nominalne 15% w stosunku roczny i jest zmienne.
    2. Do końca 2004 roku opłata za korzystanie z karty 0 zł, od 01.01.2004
    opłata 50,00 zł.
    3. Spłata zobowiązań co najmniej 5% zadłużenia - nie mniej niż 50
    złotych.
    4. Bezpłatny kredyt do 52 dni - w przypadku spłaty całości zadłużenia w
    wyznaczonym terminie.
    5. Wypłata gotówkowa:
    - w kraju: 3% - 6,00 zł
    - za granicą: 3% - 10,00 zł

    Jeżeli podałem za mało informacji o warunkach tej karty, to proszę o
    info czego jeszcze brakuje.

    Z góry dziekuje za pomoc!
    Pozdrawiam
    Adrian

  • 2. Data: 2004-11-29 10:22:25
    Temat: Re: [Invest Bank] MasterCard Classic
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adrian <falccorn(nospam)@interia.pl> wrote:
    > Jeżeli podałem za mało informacji o warunkach tej karty, to proszę o
    > info czego jeszcze brakuje.

    Jak daja bezplatnie to bierz. Dobra propozycja.
    Za rok mozesz sie targowac o zniesienie oplaty.,
    Placic mozesz na codzien - tylko splacaj w terminie.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-11-29 11:22:51
    Od: "Rolek" <a...@o...pl>

    Troszkę kiepska promocja jeśli tylko do końca tego roku proponują bez opłat.
    Pzdr,
    JB

  • 4. Data: 2004-11-29 23:06:37
    Od: "Wojtek A..K." <w...@r...vline.pl>

    "Rolek" <a...@o...pl> wrote in message
    > Troszkę kiepska promocja jeśli tylko do końca tego roku proponują bez
> [...]

    Nie wiem co znaczy oprocentowanie nominalne.
    Do niedana najlepsze oprocentowanie, ok. 19 czy 20 %
    w stosunku rocznym było w Visie Reiffeisen, czyli gdyby to 15 procent też
    było
    w stosunku rocznym to byloby nieźle,
    tylko że to "oprocentowanie nominalne" to jest raczej coś innego.
    Zapytaj o oprocentowanie w stosunku rocznym.
    A tak naprawdę to bank tylko czycha, aż "wejdziesz" w kredyt już
    oprocentowany,
    po tych 52 dniach.

    W.A..K.

  • 5. Data: 2004-11-30 23:31:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojtek A..K. <w...@r...vline.pl> wrote:
    > Do niedana najlepsze oprocentowanie, ok. 19 czy 20 %
    > w stosunku rocznym było w Visie Reiffeisen, czyli gdyby to 15 procent
    > też było
    > w stosunku rocznym to byloby nieźle,

    Jest niezle.
    A 17% w INGu.
    Raffi ma promocyjne 9,99%, a w promocji Millennium 0%

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2004-12-02 09:46:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Jest niezle.
    > A 17% w INGu.
    > Raffi ma promocyjne 9,99%, a w promocji Millennium 0%

    w reklamie Millennium podaje że 0% i 0 opłat ale najpierw
    innym głosem kobitka uprzedza że rzeczywista stopa cos ponad 18% :-)
    *** blad ***