  • 1. Data: 2004-11-29 11:10:56
    Temat: Kredyt mieszkaniowy w CHF - kiedy realizować?
    Od: "Jacques" <a...@t...pl>

    Witam.

    Pytanie do osób śledzących w dłuższym okresie czasu zachowanie się CHF.
    Biorę w niedługim czasie kredyt w tej walucie i doradzono mi, żebym z
    realizacją poczekał do stycznia, bo wtedy CHF pewnie się umocni.
    Co Wy na to? Czy warto czekać do stycznia (termin wypłaty kredytu mogę
    przeciągnąć max do 15.01.05), czy CHF dalej będzie słabł i nie ma sensu
    czekać?

    Pozdrawiam
    Andrzej Osmak

  • 2. Data: 2004-11-29 12:57:02
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w CHF - kiedy realizowaae?
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    Jacques wrote:
    > Witam.
    >
    > Pytanie do osób ?ledz?cych w d?u?szym okresie czasu zachowanie si?
    > CHF. Bior? w nied?ugim czasie kredyt w tej walucie i doradzono mi,
    > ?ebym z realizacj? poczeka? do stycznia, bo wtedy CHF pewnie si?
    > umocni.
    > Co Wy na to? Czy warto czekaae do stycznia (termin wyp?aty kredytu mog?
    > przeci?gn?ae max do 15.01.05), czy CHF dalej b?dzie s?ab? i nie ma
    > sensu czekaae?

    Ja sie na tym nie znam ale jesli by lud wiedzial, ze CHF ma sie w styczniu
    wzmocnic to ten CHF bylby juz mocny bo lud by kupowal by w styczniu sprzedac
    i zarobic. I wtedy w styczniu CHF by sie oslabil.

    Gdyby lud wiedzial, ze lud wie, ze CHF ma sie wzmocnic to by wiedzial, ze
    lud bedzie kupowal teraz a sprzedawal w styczniu. Wiec teraz by sprzedal a w
    styczniu kupil.

    Gdyby lud wiedzial, ze lud wie, ze lud wie ...

    A jesli grube grubasy z grubymi portfelami cos szykuja w tajemnicy to nie
    sadze by ta informacja do ciebie dotarla.

    No ale ja sie nie znam.