  • 1. Data: 2004-11-29 10:06:18
    Temat: Czy przewalutowac kredyt...?
    Od: "Maciej_R" <m...@i...pl>

    Witam.

    Mam kredyt hipoteczny w $ - obecny coraz nizszy kurs jest dla mnie korzystny
    bo place male raty a wartosc kredytu w zlotówkach spadla mi w ciagu
    ostatnich 3 lat zauwazalnie. No i teraz zastanawiam sie czy nie wykonac
    jakiegos ruchu np. przewalutowania kredytu na któras z obecnie mocnych,
    walut - takich które raczej nie beda zwyzkowac w ciagu najblizszych lat.
    Jak sadzicie - przewalutowac czy czkac dalej ($ juz wiele chyba nie
    spadnie...?) ? Jesli zmieniac to na co ?

    Pozdr.
    Maciek

  • 2. Data: 2004-11-29 10:07:04
    Temat: Re: Czy przewalutowac kredyt...?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej_R <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > ciagu najblizszych lat. Jak sadzicie - przewalutowac czy czkac dalej
    > ($ juz wiele chyba nie spadnie...?) ? Jesli zmieniac to na co ?

    Spadnie, spadnie.
    A przewalutowywac - w jakim celu? Uwazasz, ze Euro teraz zacznie spadac? ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-11-29 10:17:52
    Od: "Maciej_R" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:coesct$2du$1@news.onet.pl...

    > Spadnie, spadnie.
    > A przewalutowywac - w jakim celu? Uwazasz, ze Euro teraz zacznie spadac?
    > ;)

    Myślałem raczej o CHF - głównie dlatego że bank w którym mam kredyt ma
    zauważalnie niższe oprocentowanie na tą walutę.
    Nie jestem specem od finansów ale tak słabego dolara dawno nie było i
    pomyslełem że skoro to może być "dołek" to może warto przeskoczyć na inną
    walutę zanim $ wzrośnie...
    No ale skoro piszesz, że $ jeszcze spadnie... (trzymam za słowo ;).

  • 4. Data: 2004-11-29 19:40:27
    Od: "bochenski" <b...@g...pl>

    Maciej_R <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > walutę zanim $ wzrośnie...
    > No ale skoro piszesz, że $ jeszcze spadnie... (trzymam za słowo ;).

    To ja się tylko dołącze z pytanie spadnie bo stosunek EUR/$ bedzie wiekszy
    czy złotówka się umocni ? Jak długo zł może się jeszcze umacniać? - to
    pytanie wazne dla wszystkich co maja kredyty walutowe.

  • 5. Data: 2004-11-30 20:08:45
    Od: "Bartek" <S...@p...pl>

    Użytkownik "bochenski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czy złotówka się umocni ? Jak długo zł może się jeszcze umacniać? - to
    > pytanie wazne dla wszystkich co maja kredyty walutowe.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Zlotowka dalej bedzie sie umacniala,podobnie jak Eur/USD.W obydwu
    przypadkach bardzo silne trendy.
    Jak ktos ma kredyt w USD to proponuje dalej trzymac
    USD bedzie spadalo.
    Bartek