  • 1. Data: 2004-11-29 10:39:39
    Temat: eFirma Nordea najlepsza według "Rzeczpospolitej"
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Elektroniczny rachunek dla firm eFirma Nordea Bank Polska zwyciężył w
    rankingu na najlepszy rachunek dla osób prowadzących działalność
    gospodarczą przygotowanym przez dziennik "Rzeczpospolita".
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7611

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2004-11-29 11:08:39
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-29, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > rankingu na najlepszy rachunek dla osób prowadzących działalność
    > gospodarczą przygotowanym przez dziennik "Rzeczpospolita".

    A w którym to wydaniu "RZ" ? W dzisiejszym nic nie ma ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2004-11-29 11:09:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > A w którym to wydaniu "RZ" ? W dzisiejszym nic nie ma ..

    W mojej firmie pewnie. (ja tez tylko elektroniczna przegladam .O

    Zadbaj o swoje pieniądze!