  • 11. Data: 2004-04-13 11:22:12
    Temat: Re: VW bank
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Można. Ułatwia to ponoć dysponowanie gotówką (rozliczanie transakcji kartą
    > płatniczą).

    w jaki sposob ulatwia to dysponowaie gotowka?
    mozesz podac jakis konkretny przyklad?

  • 12. Data: 2004-04-13 11:46:34
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Q wrote:

    > za co mozna tam placic?
    > chodzi Ci tylko o dodatkowe oplaty za karte? (visa gold, czy inne)
    > jesli e-direct standard sie wezmie to przeciez nie ma zadnych oplat;

    Jeżeli się weźmie srebrny albo złoty to są.
    To też e-direct.

  • 13. Data: 2004-04-13 17:15:59
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    | w jaki sposob ulatwia to dysponowaie gotowka?
    | mozesz podac jakis konkretny przyklad?

    dokładnie ci nie powiem, bo nie wiem, ale jak zakładałem konto to na grupie
    ktoś mi tłupaczył, że z konta + karta VE rozliczana jest on-line, więc nie
    można spowodować salda niedozwolonego (kara chyba 50zł), a w podstawowym
    direct operacje z kart się nie blokują i można łatwo zrobić debet.

  • 14. Data: 2004-04-13 18:13:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > dokładnie ci nie powiem, bo nie wiem, ale jak zakładałem konto to na grupie
    > ktoś mi tłupaczył, że z konta + karta VE rozliczana  jest on-line...

    A od kiedy do +konta mozna dostać jakąkolwiek kartę?

  • 15. Data: 2004-04-13 18:25:28
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    | A od kiedy do +konta mozna dostać jakąkolwiek kartę?

    Napisałem, że "nie wiem". Proponuję poszukać w archiwum o co dokładnie
    chodziło.

  • 16. Data: 2004-04-13 18:59:48
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Tomek wrote:
    > Napisałem, że "nie wiem". Proponuję poszukać w archiwum o co dokładnie
    > chodziło.

    Ja się trzymam zasady, którą i tobie proponuję: jak nie wiem, to nie piszę.

    Bogdan B.

  • 17. Data: 2004-04-14 22:30:15
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Jasiu" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałbym w tym banku założyc konto.
    > Zwykły rachunek to jest Konto e- direct czy Plus Konto??
    > Bo sam już nie wiem .
    > Acha i wybrać standard czy srebrny jaka jest różnica co polecacie??

    A kolega niepiśmienny ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,