  • 1. Data: 2004-04-12 19:08:38
    Temat: VW bank
    Od: Jasiu <n...@p...pl>

    Chciałbym w tym banku założyc konto.
    Zwykły rachunek to jest Konto e- direct czy Plus Konto??
    Bo sam już nie wiem .
    Acha i wybrać standard czy srebrny jaka jest różnica co polecacie??

    --
    Pozdrowienia
    Jasiu

  • 2. Data: 2004-04-12 19:40:18
    Temat: Re: VW bank
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    Użytkownik "Jasiu" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    | Chciałbym w tym banku założyc konto.
    | Zwykły rachunek to jest Konto e- direct czy Plus Konto??
    | Bo sam już nie wiem .
    | Acha i wybrać standard czy srebrny jaka jest różnica co polecacie??

    direct to takie podstawowe bezpłatne konto, za inne pobierane są opłaty.

  • 3. Data: 2004-04-12 19:53:45
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Tomek wrote:
    > Użytkownik "Jasiu" napisał
    >
    > direct to takie podstawowe bezpłatne konto, za inne pobierane są
    > opłaty.

    Ciekawy wątek. Odpowiedź warta pytania i na odwrót ;-)

  • 4. Data: 2004-04-12 20:09:14
    Od: Jasiu <n...@p...pl>

    Był spokojny 2004-04-12 21:53,nic nie zapowiadało,że* Bogdan B.* napisze:

    > Ciekawy wątek. Odpowiedź warta pytania i na odwrót ;-)

    Tak ale w zupełności wystarczająca o to mi dokładnie chodziło.
    Dzięki Tomek

    --
    Pozdrowienia
    Jasiu

  • 5. Data: 2004-04-12 20:19:28
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    > Tak ale w zupełności wystarczająca o to mi dokładnie chodziło.
    > Dzięki Tomek

    A właśnie w VW można posiadać e - direct i Plus konto razem
    Czy ktoś tak ma i czy 2 tokeny są wydawane wtedy??

  • 6. Data: 2004-04-12 20:39:36
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    | A właśnie w VW można posiadać e - direct i Plus konto razem
    | Czy ktoś tak ma i czy 2 tokeny są wydawane wtedy??

    Można. Ułatwia to ponoć dysponowanie gotówką (rozliczanie transakcji kartą
    płatniczą).
    Ale nie wiem dokładnie czy są 2 czy 1 tokeny...

  • 7. Data: 2004-04-12 20:54:18
    Od: "iron" <i...@o...pl>

    > A właśnie w VW można posiadać e - direct i Plus konto razem
    > Czy ktoś tak ma i czy 2 tokeny są wydawane wtedy??

    Mozna posiadac e-direct i PlusKonto razem - wydawany jest wowczas bezplatnie
    jeden token. Obydwa rachunki (e-direct w wersji standard i PlusKonto)
    prowadzone sa bezplatnie.

    --
    == iRoN FM ==
    i...@o...pl

  • 8. Data: 2004-04-12 20:57:17
    Od: Jasiu <n...@p...pl>

    Był spokojny 2004-04-12 22:39,nic nie zapowiadało,że* Tomek* napisze:

    > Można. Ułatwia to ponoć dysponowanie gotówką (rozliczanie transakcji kartą
    > płatniczą).
    > Ale nie wiem dokładnie czy są 2 czy 1 tokeny...

    A czy można e- direckt założyć na mnie i żone razem czy tylko się
    później ustanawia pełnomocnika , bo chciałbym mieć to konto wspólne a
    nigdzie nie znalazłem takiej opcji??

    --
    Pozdrowienia
    Jasiu

  • 9. Data: 2004-04-12 21:00:41
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Jasiu wrote:
    > Był spokojny 2004-04-12 21:53,nic nie zapowiadało,że* Bogdan B.*

    > Tak ale w zupełności wystarczająca o to mi dokładnie chodziło.
    > Dzięki Tomek

    Nie ma za co.
    Tym bardziej że e-direct nie zawsze jest darmowy.
    A "inne" rachunki nie zawsze są płatne.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2004-04-13 11:21:19
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Tym bardziej że e-direct nie zawsze jest darmowy.

    za co mozna tam placic?
    chodzi Ci tylko o dodatkowe oplaty za karte? (visa gold, czy inne)
    jesli e-direct standard sie wezmie to przeciez nie ma zadnych oplat;