  • 1. Data: 2004-08-10 12:53:41
    Temat: [VW] Lekki skandal z lokatami
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Witam,

    Chcialbym przestrzec grupowiczow przed VW. Wydarzyla mi sie taka historia:

    Mialem w VW kilka lokat 7 i 14 dniowych (zakladane po godziwym
    oprocentowaniu rzędu 4% z kawałkiem). Od pewnego czasu, nie jestem w stanie
    stwierdzić dokładnie od kiedy, tych lokat nie ma już w ofercie VW. Miałem
    jednak ustawione opcje przedłużania tych lokat z odsetkami. Przez pewien
    czas nie zagladalem i te lokaty sie przedłużały, a wiecie z jakim
    oprocentowaniem.... normalnie mnie zamurowalo 0,05%.
    Pani na VW-linii radosnie zaproponowala zerwanie tychże lokat, o
    jakiejkolwiek rekompesacie za kilka lokat 7 i 14 dniowych nie wspomniala,
    probujac mi jeszcze wpierac, ze informacja o takim oprocentowaniu wisi u
    nich na stronie.
    Podsumowując, gdybym wtedy jak byly te lokaty zalozyl np 7 dniowa lokate i
    wyjechal na 3 lata (i nie zagladal tam), to od momentu wycofania lokat z
    oferty caly czas naliczaliby mi 0,05% w skali roku :(

    Jak mi nie uwzglednia reklamacji i nie nalicza odsetek powiedzmy takich jak
    bylo oprocentowane konto e-direct przez caly okres, to przetestuje
    skutecznosc dzialania arbitra bankowego.

    Coraz bardziej mi sie ten bank przestaje podobac.

  • 2. Data: 2004-08-10 12:58:24
    Temat: Re: [VW] Lekki skandal z lokatami
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    mmmaslov wrote:
    > Coraz bardziej mi sie ten bank przestaje podobac.

    a tu dzis sie udziela taki jeden ciagle ze za darmo wyplaty z bankomatow
    wszystkich i w ogole super :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-08-10 13:07:56
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Troche zwracam honor,
    Maja tylko lekki burdel, jezeli chodzi o ich system bankowy (pomijajac
    wczorajszo-dzisiejszy lód z tymi lokatami, ta off-lajnowosc doprowadzi mnie
    do szalu), poza tym wszystko OK.

    Pozdr.
    MM

    Taka dostalem odpowiedz od VW:

    Szanowny Panie, w oprocentowaniu nastapil blad (tzn. widoczna byla stawka
    0,05%), natomiast faktycznie odpowiednio obowiazywaly nastepujace stawki : -
    dla 7 dni- 3,95% - dla 14 dni - 4,20%. Przepraszamy za utrudnienia. Z
    powazaniem,

  • 4. Data: 2004-08-10 13:16:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Podsumowując, gdybym wtedy jak byly te lokaty zalozyl np 7 dniowa lokate i
    > wyjechal na 3 lata (i nie zagladal tam), to od momentu wycofania lokat z
    > oferty caly czas naliczaliby mi 0,05% w skali roku :(

    I nic w tym nie ma dziwnego. Założyłeś lokaty o % zmiennych. Więc % uległy
    zmianie ;-))) A że VW wycofał Twoje lokaty z oferty i chce Cię w ten sposób
    "zmusić" do ich zerwania, to już inna sprawa. Z czym chcesz iśc do tego
    arbitra? Z tym, że lokata Ci się odnowiła na nowych warunkach ;-))) ?

  • 5. Data: 2004-08-10 13:18:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    : -
    > dla 7 dni- 3,95% - dla 14 dni - 4,20%. Przepraszamy za utrudnienia. Z

    Czyli nie są aż tak pazerni jak myslałam ;-))) Chociaż IMHO, gdyby Ci
    naliczyli te 0,05% od odnowionych lokat, to byś nic nie wskórał ;-)

  • 6. Data: 2004-08-10 13:21:06
    Od: "SEBEK" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    : -
    > dla 7 dni- 3,95% - dla 14 dni - 4,20%. Przepraszamy za utrudnienia. Z

    Błedy każdy popełnia. Sztuką jest się przyznac i naprawić. VW jest super.
    Mnie pasuje tez offlihnowość, bo jak się rozmyślę to zdążę jeszcze odwołać.
    I wyplaty z bmatów są za free.

    Seba

  • 7. Data: 2004-08-10 13:22:34
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Podsumowując, gdybym wtedy jak byly te lokaty zalozyl np 7 dniowa lokate i
    > wyjechal na 3 lata (i nie zagladal tam), to od momentu wycofania lokat z
    > oferty caly czas naliczaliby mi 0,05% w skali roku :(

    Ty się lepiej ciesz że nie jesteś z tych co sobie otworzyli odnawialną
    lokatę roczną na początku lat 90-ych i na parę lat wyjechali...

  • 8. Data: 2004-08-10 13:31:18
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    10 Aug 2004 15:22:34 +0200, w <8...@c...softax.local>, Marcin
    Kasperski <M...@s...com.pl> napisał(-a):

    > Ty się lepiej ciesz że nie jesteś z tych co sobie otworzyli odnawialną
    > lokatę roczną na początku lat 90-ych i na parę lat wyjechali...

    Albo założyli 10-letnie lokaty antybelkowe :))) Np. w mBanku :)).

  • 9. Data: 2004-08-10 13:32:55
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    SEBEK wrote:

> [...]
    > Mnie pasuje tez offlihnowość, bo jak się rozmyślę to zdążę jeszcze odwołać.

    a ten ciagle z tymi bankomatami :-)

  • 10. Data: 2004-08-10 13:59:37
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > I wyplaty z bmatów są za free.

    chyba z bankomatow VW Banku ;)
    ale i tak 1.5zl to mala prowizja;
    /nie mowiac o darmowych wyplatach >= 400zl