  • 1. Data: 2004-08-10 10:45:12
    Temat: Idioci z Millenetu
    Od: Alek Gross <p...@n...pl>

    Od rana nie działa Millenet. Na pytanie czemu, kobietka powiedziała że
    mają *przygotowanie do konserwacji*. Żesz qurka ich mać, wtorek , jeden
    z ważniejszych dni w tygodniu, jeżeli chodzi o przelewy a buce z
    Millenetu nie dają sobie rady z systemem. Sesja przelewów z 9 mineła, z
    12 też, żeby poszły te o 15 trzeba je wykonać do 13. Super. Do
    piaskownicy a nie do bankowości internetowej łachudry.
    AG

  • 2. Data: 2004-08-10 10:48:26
    Temat: Re: Idioci z Millenetu
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Alek Gross wrote:

> [...]
    > 12 też, żeby poszły te o 15 trzeba je wykonać do 13. Super. Do
    > piaskownicy a nie do bankowości internetowej łachudry.

    a Inteligo dziala :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-08-10 10:49:02
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Alek Gross said the following on 2004-08-10 12:45:
    [...]

    wtorek , jeden
    > z ważniejszych dni w tygodniu, jeżeli chodzi o przelewy a buce z

    Moż3esz mi wyjaśnić, co takiego ma wtorek w sobie, że jest jednym z
    ważniejszych dni w tygodniu, jeśli chodzi o przelewy ?
    (No chyba, że miałeś 10 - jeden z ważniejszych dni _w_miesiącu_)
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2004-08-10 10:57:37
    Od: Alek Gross <p...@n...pl>

    Kamil Jońca wrote:

> [...]
    > ważniejszych dni w tygodniu, jeśli chodzi o przelewy ?
    > (No chyba, że miałeś 10 - jeden z ważniejszych dni _w_miesiącu_)

    Moja kulpa, myślałem o środzie. Ważny dlatego że przelewy zostaną
    zaksiegowane jeszcze przed końcem tygodnia (max 2 dni).
    AG

  • 5. Data: 2004-08-10 11:46:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Alek Gross" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Od rana nie działa Millenet.

    Masz jakis inny Millenet?
    Ja sobie zlecone WCZESNIEJ przelewy sprawdzilem, przy haslach pogrzebalem,
    przeczytalem nowa wiadomosc od Millenetu... Wszystko dzisiaj pomiedzy 8 a
    9...

> [...]
    > 12 też, żeby poszły te o 15 trzeba je wykonać do 13. Super. Do
    > piaskownicy a nie do bankowości internetowej łachudry.

    Jesli dzis jest tak wazny dzien dla przelewow, to moze trzeba bylo je zlecac
    wczesniej...
    Wiesz, ustawia sie date wykonania przelewu w takim okienku formularza...;-)
    Moze ktos, kto nie umie w swoim biznesie zaplanowac najprostszych rzeczy z
    wyprzedzeniem sam powinien pomyslec o piaskownicy...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2004-08-10 12:02:36
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    Slawek Kos wrote:
    >Moze ktos, kto nie umie w swoim biznesie zaplanowac
    > najprostszych rzeczy z wyprzedzeniem sam powinien pomyslec o
    > piaskownicy...
    Ktoś urządzający "wycieczki osobiste" na Dzień Dobry - pewnie pracuje w
    Millenium i poczuł się osobiście urażony... A wystarczyło przeczytać że
    chodziło o środę i dlaczego...

    "10.08 Problemy w dostępie do Millenet
    Z uwagi na problemy telekomunikacyjne w dniu 10 sierpnia mogą wystąpić
    przejściowe problemy w dostępie do Millenet.

    "
    www.millenet.pl

    JM

  • 7. Data: 2004-08-10 12:58:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś urządzający "wycieczki osobiste" na Dzień Dobry - pewnie pracuje w
    > Millenium i poczuł się osobiście urażony...

    Odezwal sie ten co to merytorycznie i bez wycieczek osobistych sie
    wypowiada...;-)
    Nie twoja sprawa gdzie pracuję

    > A wystarczyło przeczytać że
    > chodziło o środę i dlaczego...

    A co sroda tu zmienia. Dzisiaj sie pieklil, ze dzisiaj nie moze wykonac
    przelewow.
    Wtorek dzisiaj

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2004-08-10 13:00:55
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Alek Gross said the following on 2004-08-10 12:57:

    [..]

    > Moja kulpa, myślałem o środzie. Ważny dlatego że przelewy zostaną
    > zaksiegowane jeszcze przed końcem tygodnia (max 2 dni).
    Co?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 9. Data: 2004-08-10 13:09:28
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:cfadhl$fn5$1@diplo.bci.pl...
    > Odezwal sie ten co to merytorycznie i bez wycieczek osobistych sie
    > wypowiada...;-)
    Przepraszam, że poczułeś się urażony...

    > Nie twoja sprawa gdzie pracuję
    Dodaj, Wrrryy.

    > A co sroda tu zmienia. Dzisiaj sie pieklil, ze dzisiaj nie moze
    > wykonac przelewow.
    I to właśnie sprostował...

    PS: A Millenet i tak nie działa! - jeszcze, wciąż.

    JM

  • 10. Data: 2004-08-10 17:27:05
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Przepraszam, że poczułeś się urażony...

    Ani troche...;-)

    > Dodaj, Wrrryy.

    Ty bys tak napisal?
    Dziwne masz zwyczaje...

    > I to właśnie sprostował...

    Co sprostowal?
    Napisal, ze moze wykonywac przelewy choc wczesniej pisal, ze nie moze?

    Stwierdzenie, ze dzis jest wtorek a nie sroda, zamieszczone w poscie o
    temacie "Idioci z Millenetu" nazywasz sprostowaniem? Ech, ta polska jezyk...

    > PS: A Millenet i tak nie działa! - jeszcze, wciąż.

    Wlasnie sie zalogowalem i widze, ze ostatnie udane logowanie mam o 14:06
    A twoj millenet pewnie nadal nie dziala...? ;-))

    --
    Pozdrowienia