  • 1. Data: 2004-08-10 10:58:06
    Temat: Neste A24 i VE Fortis Banku
    Od: "Seal" <s...@s...org>

    Witam,

    widzę ze na grupie jest już o "anomaliach na neste" i kartą kk mBanku,
    otóż ciekawy numer jest z kartą wymienioną w subj - tutaj wogóle nie pojawia
    się ŻADNA blokada po zatankowaniu, dopiero po paru dniach schodzi transakcja i
    sciągane są pieniądze z konta.
    Testowane juz trzy razy i za kazdym razem to samo - przed i po
    zatankowaniu kwota ta sama, potem wybrałem cos z bankomatu (zapomniałem o
    tankowaniu) i po paru dniach na koncie było -XX.XXpln....
    Stacja netste A24 w Krakowie, przy M1.
    W FortisBanku nie bardzo potrafią to wytłumaczyć....

    Pozdrawiam, Adam

  • 2. Data: 2004-08-10 11:30:10
    Temat: Re: Neste A24 i VE Fortis Banku
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seal" <s...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    transakcja i
    > sciągane są pieniądze z konta.
    > W FortisBanku nie bardzo potrafią to wytłumaczyć....

    W VWbanku wogóle blokady nie występują przy każdej transakcji - trzeba wsio
    mieć w pamięci, swojej pamięci :)

  • 3. Data: 2004-08-10 11:38:10
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Robert Wicik", używający adresu <r...@p...onet.pl>
    napisał:

    > W VWbanku wogóle blokady nie występują przy każdej transakcji -
    > trzeba wsio mieć w pamięci, swojej pamięci :)

    Podobnie jak VC Lukas Banku. Natomiast w przypadku VC Millennium faktycznie
    blokady z NesteA24 bardzo zadko sie pojawiaja. Generalnie jak juz sie
    pojawia to zaksiegowana transkacja. W przypadku innych transkacji blokady
    sie pojaiwaja normalnie.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2004-08-10 14:29:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Stacja netste A24 w Krakowie, przy M1.
    > W FortisBanku nie bardzo potrafią to wytłumaczyć....

    Z tymi stacjami faktycznie jest dziwne, w Szczecinie placac VE Lukasa
    blokada generalnie sie nie pokazuje, ale od czasu do czasu blokuje i to na
    kwote podlegajaca autoryzacji, a nie za jaka sie tankuje, w mBanku blokuje
    dokladnie na sume na jaka sie tankuje (tu nie mam gwarancji, bo sprawdzalem
    1 raz "delfinem")