  • 21. Data: 2004-08-11 11:18:46
    Temat: Re: [VW] Lekki skandal z lokatami
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 11 sierpień (środa) gdy o godzinie 11:13 *Marcin Jurczuk* napisał(a) :

    > Wytlumacz mi jak nie mając Ideii mam dzwonić do VW za free z komorki..
    > Bo jeśli masz Idee to znów - "odtrożnie dawkujesz prawdę" ..
    a zwracam honor, mam IDEĘ i wydawało mi sie oczywiste dzwonienie z komórki
    na 0800 za darmo.
    BTW linia jest 0800 wiec jesli nie z komórki (z IDEI) to z każdego
    stacjonarnego.

    tylko niech mi juz nikt nie odpisuje że jak automat ma urwaną słuchwke to
    nie zadzwoni :D

    EOT

    Daniel
    "Każdy kij ma dwa końce, ale proca ma trzy."

  • 22. Data: 2004-08-11 14:18:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Halo, halo, mam nadzieje, ze zartujesz?

    Emotikonek nie widział ;-) ?

    > No na szczescie okazalo sie co innego, ale idac Twoim tokiem myslenia, to
    > rozumiem, ze gdyby ktos zalozyl gdzies lokate roczna o zmiennym
    > oprocentowaniu i w pol roku po zalozeniu bank by obnizyl oprocentowanie do
    > 0,05% to wszystko byloby w porzadku?

    No niestety tak własnie by było. No bo kto by im zabronił zmienić % lokaty o
    ZMIENNYM oprocentowaniu? Wątpię, czy w takiej sytuacji pomógłby Ci arbiter.