    From: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [VW] Lekki skandal z lokatami
    Date: Tue, 10 Aug 2004 14:53:41 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@kom-net-006.wroc.zigzag.pl

    Witam,

    Chcialbym przestrzec grupowiczow przed VW. Wydarzyla mi sie taka historia:

    Mialem w VW kilka lokat 7 i 14 dniowych (zakladane po godziwym
    oprocentowaniu rzędu 4% z kawałkiem). Od pewnego czasu, nie jestem w stanie
    stwierdzić dokładnie od kiedy, tych lokat nie ma już w ofercie VW. Miałem
    jednak ustawione opcje przedłużania tych lokat z odsetkami. Przez pewien
    czas nie zagladalem i te lokaty sie przedłużały, a wiecie z jakim
    oprocentowaniem.... normalnie mnie zamurowalo 0,05%.
    Pani na VW-linii radosnie zaproponowala zerwanie tychże lokat, o
    jakiejkolwiek rekompesacie za kilka lokat 7 i 14 dniowych nie wspomniala,
    probujac mi jeszcze wpierac, ze informacja o takim oprocentowaniu wisi u
    nich na stronie.
    Podsumowując, gdybym wtedy jak byly te lokaty zalozyl np 7 dniowa lokate i
    wyjechal na 3 lata (i nie zagladal tam), to od momentu wycofania lokat z
    oferty caly czas naliczaliby mi 0,05% w skali roku :(

    Jak mi nie uwzglednia reklamacji i nie nalicza odsetek powiedzmy takich jak
    bylo oprocentowane konto e-direct przez caly okres, to przetestuje
    skutecznosc dzialania arbitra bankowego.

    Coraz bardziej mi sie ten bank przestaje podobac.