  • 11. Data: 2003-06-11 10:18:55
    Temat: Re: VW Bank
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "azghar" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bc5m05$hcg$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > IMHO - VWBD zostanie przy obecnej cenie (braku opłat) dla e-direktu. A my
    > ich utwierdzajmy w przekonaniu, że to dobry ruch :-)

    akurat w przypadku vw - to mysle, ze sami dosc pozytywnie i logicznie
    wyciagaja wnioski, po wprowadzeniu kart platniczych i wyssanych z sufitu
    oplatach za nie (pod postacia oplaty za konto) sami zauwazyli, ze
    pociagnieciebylo najwyrazniej "zbyt wygórowane" i już po kilku miesiącach
    wprowadzili zmiany w top
    mysle, ze i do pakietu srebrnego znalezli by bardzo duzo klientow, gdyby
    jeszcze obnizyli oplaty z 30%, ale mysle ze beda jeszce jakis czas czekac na
    efekty dotychczasowych zmian w edirect standard, (a tu akurat koszty beda
    mieli dosc spore, wiec diabli ich wiedza)

  • 12. Data: 2003-06-11 10:21:22
    Od: p...@p...onet.pl

    > 5...@n...onet.pl,

    > Nie tyle przestraszylem, co nie zacheca mnie identyfikowanie przelewow
    > zdefiniowanych po numerach.

    Rozumiem, że przelewając należności wolałbyś wpisywać 26 cyfr zamiast
    prostego kodu odbiorcy. Uważasz, że jest to wygodne i możliwość pomyłki jest
    minimalna ?

    A poza tym który bank pozwala w IVR wpisywać numery rachunków ? Korzystałem
    z ING, Lukas, Fortis, KB, Mbank, Inteligo, VWBD, Raiffeisen i nie było takiej
    możliwości.

    Chyba, że chciałbyś przelewać na nazwę odbiorcy - to VWBD udostępnia poprzez
    operatora. Nie musisz dyktować numeru odbiorcy, a jedynie podajesz jego nazwę.

    Piotrek

  • 13. Data: 2003-06-11 10:27:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    Użytkownik <p...@p...onet.pl>:

    > Rozumiem, że przelewając należności wolałbyś wpisywać 26 cyfr
    > zamiast prostego kodu odbiorcy. Uważasz, że jest to wygodne i
    > możliwość pomyłki jest minimalna ?

    Nie, wolalbym wpisywac kod odbiorcy, ale zebym nie musial nosic przy sobie
    notatek, ktory kod odpowiada ktoremu odbiorcy, tylko zeby system mi
    odczytywal cos, np. numer rachunku (jesli nie nazwe, co jest technicznie
    trudniejsze). Rozumiem, ze tak nie jest, tzn. nie ma podpowiedzi?

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-06-11 11:11:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:
    > Rozumiem, ze tak nie jest, tzn. nie ma
    > podpowiedzi?

    Nie ma. Jak zapomnisz - musisz połączyć się z Vlinką/linem.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-06-12 20:11:21
    Od: "raptor" <r...@w...pl>

> [...]
    > odczytywal cos, np. numer rachunku (jesli nie nazwe, co jest technicznie
    > trudniejsze). Rozumiem, ze tak nie jest, tzn. nie ma podpowiedzi?

    Ja założyłem konto raczej z myślą o operacjach przez net. A gdyby było tak,
    że nie mam dostępu mogę zadzwonić na 0800 i zlecić vlince.

  • 16. Data: 2003-06-13 12:20:52
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Nie bardzo rozumiem, czego się przestraszyłeś. Uzywam Plus Konto od dobrych
    > kilku lat

    To już tak długo istnieje Plus Konto? Coś mi się wydawało, że to dopiero dwa
    lata. Czy liczba dwa to kilka?

    To mBank istnieje już też od dawien, dawna.

  • 17. Data: 2003-06-17 05:42:18
    Od: p...@p...onet.pl

    > To już tak długo istnieje Plus Konto? Coś mi się wydawało, że to dopiero dwa
    > lata. Czy liczba dwa to kilka?

    Nie prowadzę pamiętnika, ale dla Ciebie to sprawdziłem: VWBD istnieje od
    marca 2001, więc 2 lata i 3 miesiące.

    Piotrek