  • 1. Data: 2003-06-10 13:02:13
    Temat: [Nordea] - inne prowizje VE i VC
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    od 1 lipca zmieniają oplaty za wyjmowanie gotówki oraz zastrzezenie i
    wydanie duplikatu karty
    dla VE bankomaty zagraniczne beda po 10 zl, obce krajowe po 4
    a pierwsze 2 operacje w miesiacu w bankomatach Euronetu darmo !
    *** blad ***

    Szczegóły: zastrzezenie
    VE 10 zamiast 20 (lub 50)
    VC 30 zamiast 20 (lub 50)

    gotówka w bankomacie krajowym:
    VE - dodali dwie operacje miesiecznie darmo w Euronecie
    kolejne operacje oraz obce bankomaty nadal po 4 zl (BZ WBK darmo jak wlasne)
    VC - 2,5% min 4 zl (bylo 2,5% min 3,50zl)

    gotowka w bankomacie zagranicznym
    VE - wlasne darmo, inne 10 zl (bylo 2% + 5%zl)
    VC - 2,5% min 10zl (bylo2% + 5zl)

  • 2. Data: 2003-06-10 13:20:25
    Temat: Re: [Nordea] - inne prowizje VE i VC
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik blad napisał:

    > Szczegóły: zastrzezenie
    > VE 10 zamiast 20 (lub 50)
    > VC 30 zamiast 20 (lub 50)

    Przeciez takie oplaty sa nielegalne (w swietle jakiejs skargi na jakis
    bank, opisywanej niedawno na liscie). Chyba ze bylo bardzo goraco i nie
    rozumialem tego co czytalem. ;-)

    Bartol

  • 3. Data: 2003-06-10 13:32:20
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > dla VE bankomaty zagraniczne beda po 10 zl, obce krajowe po 4
    > a pierwsze 2 operacje w miesiacu w bankomatach Euronetu darmo !

    Kurcze, a zakladalem dzisiaj konto i pytalem o to i dysponentka
    oczywiscie nic nie wiedziala. Sytuacja analogiczna jak w wypadku
    Glenn i KK MC Lukasa... Tyle tylko, ze tutaj ktos mocno zawalil
    sprawe z informacja bo jezeli wysylaja juz w wyciagach to jest
    to publicznie wiadome a nie rewelacja pre-relase.

    Czekam bardzo co bedzie w wakacje kiedy bede mial rownoczesnie
    LG i Nordee :->

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2003-06-10 14:40:44
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl>
> [...]
    > to publicznie wiadome a nie rewelacja pre-relase.
    >
    > Czekam bardzo co bedzie w wakacje kiedy bede mial rownoczesnie

    pewnie bedzie jednolicie - skoro zmieniaja to pewnie w LG rowniez
    ale skad wiedziales ze ta informacja przyszla z wyciagiem :-)
    *** blad 8**

  • 5. Data: 2003-06-10 14:47:42
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Robi się ciekawie w Nordei. Całkiem spora ilość bezprowizyjnych bankomatów. To
    mają teraz w sumie 1 100 (w tym liczę z 450 Euronetów 2 razy w miesiącu).
    Nie mówiąc o tych co mają jeszcze w Skandynawii ...

    Czy łatwo natrafić na bankomat Nordei w Kopenhadze? Czy są w Danii?

  • 6. Data: 2003-06-10 14:51:34
    Od: "PO" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie mówiąc o tych co mają jeszcze w Skandynawii ...
    >
    > Czy łatwo natrafić na bankomat Nordei w Kopenhadze? Czy są w Danii?

    Sa i latwo jest na nie natrafic.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2003-06-10 15:54:55
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc4r2e$rnl$...@i...gazeta.pl,
    Piotr Miecznikowski <p...@N...gazeta.pl>:
> [...]
    > Nie mówiąc o tych co mają jeszcze w Skandynawii ...
    >
    > Czy łatwo natrafić na bankomat Nordei w Kopenhadze? Czy są w Danii?

    Tak. W Kopenhadze jest tez imponujacy budynek Nordei, sklada sie z chyba z 9
    polaczonych niskich wiezowcow (o ile dobrze pamietam). Zaraz za wodą.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-06-10 15:59:36
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Tak. W Kopenhadze jest tez imponujacy budynek Nordei, sklada sie z chyba z 9
    > polaczonych niskich wiezowcow (o ile dobrze pamietam). Zaraz za wodą.

    Juz kiedys o tym pisales na grupie, koniecznie musze je zobaczyc! :-))
    Niestety w Kopenhadze tylko jeden, max 2 dni :-/

    A nie wiecie jak wyglada dostepnosc bankomatow Nordei w Norwegii i Finlandii?
    No i jeszcze republiki nadbaltyckie? W Tallinnie pewnie troche tego bedzie
    ale jak w Rydze/Wilnie? Tam bym chyba najbardziej potrzebowal bo bede krotko
    wiec tylko male kwoty bym bral.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2003-06-10 16:01:15
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > pewnie bedzie jednolicie - skoro zmieniaja to pewnie w LG rowniez
    > ale skad wiedziales ze ta informacja przyszla z wyciagiem :-)

    Korcilo mnie napisac, ze telepatycznie ;-) ale sie przyznam, ze kilka
    dni temu pojawil sie post na temat zmian w TOiP w LG i autor zaznaczyl,
    ze byl to w wyciagu wiec wywnioskowalem per analogia.

    Swoja droga maja fajna VC w Nordei, 0% od bezgotowkowych i w promocji
    za darmo ale nie chcieli mi dac bez papierka o zatrudnieniu tylko
    na podstawie wyciagow... paskudy, nie lubie ich ;-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2003-06-11 08:08:04
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wilczek"
    > Swoja droga maja fajna VC w Nordei, 0% od bezgotowkowych i w promocji
    > za darmo ale nie chcieli mi dac bez papierka o zatrudnieniu tylko
    > na podstawie wyciagow... paskudy, nie lubie ich ;-))

    ja tez po 3 miesiacach od zalozenia r-ku wystapilem o VC a jak przyslali
    maila, zeby przyniesc papierek o zatrudnieniu i zarobkach to odpowiedzialem,
    ze przeciez pracodawca przesyla pensje do nich wiec wszytko maja u siebie -
    wystarczylo
    Jeszcze nawet nie uzylem tej ich karty - jak czlowiek zaplaci za karte to
    potem uzywa zeby sie zamortyzowala, a jak jest za darmo to nie trzeba ;-))
    *** blad ***