  • 1. Data: 2003-06-10 12:46:29
    Temat: VW Bank
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Rozwazam zalozenie PlusKonta (bez eDirect i tokena raczej) i mam pytania do
    uzytkownikow, na ktore nie znalazlem jasnej odpowiedzi w archiwum:
    Dotyczy obslugi tylko przez telefon, bez netu.

    Czy mozna zlecac przelewy przez IVR, nie konsultanta?
    Jesli tak, to jak sie definiuje przelewy dostepne przez IVR i ile mozna ich
    miec?

    Dzieki z gory!

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-06-10 12:51:50
    Temat: Re: VW Bank
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy mozna zlecac przelewy przez IVR, nie konsultanta?
    > Jesli tak, to jak sie definiuje przelewy dostepne przez IVR i ile mozna

    Definiuje się w czasie rozmowy z Vlinkiem, potem można wykonywać
    samodzielnie, ale do pewnej kwoty ustalanej indywidualnie. W praktyce ja
    przeważnie zlecam przelewy człowiekowi nie automatowi :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-06-10 12:52:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Czy mozna zlecac przelewy przez IVR, nie konsultanta?

    Tak, ale czasami zdarzają się dziwne rzeczy - np. po podaniu prawidłowych
    kwot w złotych i groszach automat gadał, że wprowadzona kwota jest
    nieprawidłowa . Vlinia nie potrafiła wyjasnic przyczyny :((((

    > Jesli tak, to jak sie definiuje przelewy dostepne przez IVR i ile
    > mozna ich miec?

    Definiuje się poprzez przedyktowanie Vlince/linowi. Minusem jest to, że
    przez IVR nie ma nazw przelewów tylko numery, więc musisz wiedzieć, że np. 1
    to przelew do gazowni :-)))) albo łączyć się z człowiekiem

    > Dzieki z gory!

    Bardzo proszę z dołu :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-10 13:04:23
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    > Tak, ale czasami zdarzają się dziwne rzeczy - np. po podaniu prawidłowych
    > kwot w złotych i groszach automat gadał, że wprowadzona kwota jest
    > nieprawidłowa . Vlinia nie potrafiła wyjasnic przyczyny :((((

    Występuje ten problem jak chce się przelać całe saldo razem z groszami. W
    praktyce lepiej wtedy wstukać do automatu prośbę o przelew groszy, a później
    drugi przelew z pełnymi złotymi.

    Pewnie zdefiniowanych przelewów w IVRze można mieć 9 max.

    Przelew przez człowieka nie całkiem się sprawdza, bo pracują tylko w
    określonych godzinach i często za długo trzeba słuchać ich ulubionej płyty CD.
    Ktoś wie co to za kosmiczne i tajemnicze dźwięki puszczają? Momentami są nawet
    przyjemne dla ucha ...

  • 5. Data: 2003-06-10 21:31:40
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    > Pewnie zdefiniowanych przelewów w IVRze można mieć 9 max.

    mysle ze wiecej, komuniat chyba brzmi: podaj nr odbiorcy i nacisnij krzyzyk
    numery od 1 do xxx

  • 6. Data: 2003-06-10 21:39:36
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc5iu1$6f2$...@n...news.tpi.pl,
    Krab <_...@h...pl__>:

    > mysle ze wiecej, komuniat chyba brzmi: podaj nr odbiorcy i nacisnij
    > krzyzyk numery od 1 do xxx

    Dzieki wszystkim za (p)odpowiedzi. I tak nie brzmi to zbyt zachecajaco, wiec
    chyba sobie daruje na razie. No chyba, ze sie potwierdzi/utrzyma darmowy
    token od eDirect.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-06-10 21:50:43
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Dzieki wszystkim za (p)odpowiedzi. I tak nie brzmi to zbyt
    > zachecajaco, wiec chyba sobie daruje na razie. No chyba, ze sie
    > potwierdzi/utrzyma darmowy token od eDirect.

    "Darmowość" jest wpisana w toip, którą zmienili 10 dni temu, więc pewnie
    trochę się utrzyma :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-06-10 22:26:12
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

    No chyba, ze sie

    > "Darmowość" jest wpisana w toip, którą zmienili 10 dni temu, więc pewnie
    > trochę się utrzyma :-)))

    hmmm.... jest taki bank, który robił zmiany w drugą stronę w TOiP i nie
    cieszy się dobrą opinią przynajmniej na tej liście :-) A i na mieście
    coraz o nim ciszej ...

    IMHO - VWBD zostanie przy obecnej cenie (braku opłat) dla e-direktu. A my
    ich utwierdzajmy w przekonaniu, że to dobry ruch :-)

  • 9. Data: 2003-06-11 05:57:22
    Od: p...@p...onet.pl

    > Dzieki wszystkim za (p)odpowiedzi. I tak nie brzmi to zbyt zachecajaco, wiec
    > chyba sobie daruje na razie. No chyba, ze sie potwierdzi/utrzyma darmowy
    > token od eDirect.

    Nie bardzo rozumiem, czego się przestraszyłeś. Uzywam Plus Konto od dobrych
    kilku lat i na wykonanych kilkaset przelewów 2 zostały odrzucone przez automat:
    jeden, gdy przelewałem saldo dostępne, drugi, gdy przekroczyłem limit dzienny.
    W pierwszym przypadku uparłem się i podzieliłem przelewy na 2 kwoty - przeszło.
    Drugim razem automat miał rację - limit dzienny jest od 0:00 do 23:59, a ja
    zapomniałem, że poprzedniej nocy wykonywałem operację.

    Jeżeli mimo wszystko automat Cię zawiedzie, to od 8:00 do 20:00 są
    konsultanci, którzy wprowadzają przelew.

    Generalnie jestem zadowolony z Plus Konta. Teraz czekam na token w związku z
    otwarcie e-direct.

    Piotrek

  • 10. Data: 2003-06-11 06:19:38
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    Użytkownik <p...@p...onet.pl>:

    > Nie bardzo rozumiem, czego się przestraszyłeś.

    Nie tyle przestraszylem, co nie zacheca mnie identyfikowanie przelewow
    zdefiniowanych po numerach.

    --
    Robert