  • 1. Data: 2005-07-04 21:47:43
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: "maciek" <m...@w...pl>

    powiedzmy kredyt na kwote 100 tys. Raty stale, aktualnie splacana zarowno
    czesc kapitalowa jak i odsetkowa (ta pierwsza oczywiscie poki co znacznie
    mniejsza od tej drugiej) i nastepujaca sytuacja - na wyciagach niby wszystko
    ok czyli punkt "kapital do splaty" maleje wraz z kolejnymi ratami.
    W necie stoi nastepujaco:
    kwota zaciagnietego kredytu 100000
    kwota splaconego kredytu - iles tam
    i kwota pozostala do splaty - troszke ponad 100 tys i z kazda splacona rata
    rosnie...
    Nie jestem 'bankowcem' i stad moje pytanie, w czym rzecz, kredyt w PLN.