  • 1. Data: 2004-11-29 11:40:12
    Temat: VC millennium i platnosc przez internet za granica
    Od: "Maly Rozowy Prosiaczek" <m...@p...fm>

    Od kilku lat korzystam z VC millennium (wypukla kredytowa), bedac za granica
    korzystalem z niej bez problemu, dokonywalem takze transakcji "na odleglosc"
    w polskich sklepach internetowych.
    Teraz po pierwszy sprobowalem zaplacic przez internet w zagranicznej firmie
    (expekt.com). Wpisalem poprawnie dane, tak jak radzono zmienilem polska
    litere w nazwisku na zwykla (probowalem tez z polska), jako CVV2 podalem
    trzy cyfry z konca numeru z tylu karty (probowalem tez bez wypelniania tego
    pola), niestety za kazdy razem dostaje komunikat, ze transakcja nie zostala
    wykonana poprawnie.
    O co tu chodzi, czy mozliwe ze millennium ogranicza transakcje internetowe
    na tej karcie do polskich sklepow, czy przyczyny nalezy szukac gdzie
    indziej?

  • 2. Data: 2004-11-29 14:12:00
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Maly Rozowy Prosiaczek napisał:

    > O co tu chodzi, czy mozliwe ze millennium ogranicza transakcje internetowe
    > na tej karcie do polskich sklepow, czy przyczyny nalezy szukac gdzie
    > indziej?

    Mi dziala. Moze problem lezy w polskich literkach (np. przeklamaniach w
    kodowaniu gdzies po drodze).

    Bartol