  • 1. Data: 2002-08-30 07:30:21
    Temat: VC millenium na VC BZWBK
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl>

    Mam kilka pytan w sprawie technicznej obslugi VC WBK w kontekscie poprzednio
    uzywanej przezemnie VC Millenium

    Co sie dowiedzialem od opiekuna - troche sie nie trzyma kupy a nauczony
    doswiadczeniem w Millenium gdzie pracownicy banku patrzac w oczy udzielaja
    niekompetentnych i nieprawdziwych informacji ...... mam do was pytanko;

    - karta rozliczana jest 26 km data splaty na wyciagu okolo 20 dni w przod.
    - na wyciagu podana kwota minimalnej splaty - podobnie jak w Millenium
    - ale nie musze podawac jaka czesc zadluzenia splacam - w millenium 4 dni
    wczesniej mialem obowiazek deklarowac
    - splacam tyle ile mi pasuje reszta pozostaje jako zadluzenie w ramach
    limitu kredytowego - w Millenium podobnie odsetki liczone od pozostalej
    kredytowanej przez bank kwoty.
    Ale kolejna informacja wydaje mmi sie nielogiczna!
    - to znaczy oprocentowanie kredytu liczone jest od calkowitej kwoty
    transakcji ktora byla wykonana w danym miesiacu!!!! (informacja od obslugi),
    tak tak nie od pozostalej kwoty kredytowanej przez bank, gdzie tutaj logika,
    podkresle, ze od razu poinformowalem informujaca mnie osobe, ze
    najprawdopodobniej sie myli (nauczony wczesniejszymi doswiadczeniami w
    millenium - gdzie tego typu informacje byly na pozadku dziennym)
    Czy to oznacza, ze: transakcje np. w miesiacu sierpniu wynosza 3000 zl, w
    terminie splaty okolo 15 wrzesnia splacam 2000 zl, 1000 zł kredytuje mi bank
    a ja place odsetki od 3000 zl?????? niemozliweeeee. A Pani z obslugi
    upierala sie przy tej teorii.
    Moze ktos z BZ WBK wypowie sie na ten temat

    pozdrawiam Pawel

  • 2. Data: 2002-08-30 20:02:28
    Temat: Re: VC millenium na VC BZWBK
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "micom.edu.pl" <m...@w...pl> writes:

> [...]
    > terminie splaty okolo 15 wrzesnia splacam 2000 zl, 1000 zł kredytuje mi bank
    > a ja place odsetki od 3000 zl?????? niemozliweeeee. A Pani z obslugi

    A w Millennium jest inaczej?

    Odsetki zawsze placisz od rzeczywistego zadluzenia, chyba ze wszystko
    splacisz w grace periodzie. Czyli w powyzszym przypadku powinienes
    zaplacic odsetki od 3kzl w czasie, gdy tylko wynosilo zadluzenie,
    a pozniej od 1 kzl.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator