  • 1. Data: 2002-08-29 21:25:26
    Temat: mBank -- kłopot za 11 gr.
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Jak w firmowym zaksięgować kapitalizację odsetek w wys. 11 gr. W
    Inteligo jest to proste (druk wyciągu), ale mBank nie przewidział w
    swej genialności, że ktoś w koncie firmowym może zechcieć księgować
    przychód z odsetek.

  • 2. Data: 2002-08-30 06:46:57
    Temat: Re: mBank -- kłopot za 11 gr.
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 29 Aug 2002 23:25:26 +0200), Radosław
    Popławski <r...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >Inteligo jest to proste (druk wyciągu), ale mBank nie przewidział w
    >swej genialności, że ktoś w koncie firmowym może zechcieć księgować

    Jak zwykle tradycyjnie pan Popławski tworzy <wolny cytat>demagogiczne
    listy, bez sensu i wogóle</wolny cytat>. Tradycyjnie pan Popławski
    <wolny cytat>ośmiesza się sztucznymi problemami</wolny cytat>.

    Kto Ci kazał zakładać mBiznes, skoro od zawsze płakałeś jaki to mBank
    jest do dupy, a jakie Inteligo boskie?

    a) możesz sobie wydrukować wyciąg ze strony drukując po prostu
    zawartość -- ja tak robię.
    b) możesz wejść sobie w szczegóły kapitalizacji odstetek i wydrukować
    je
    c) możesz sobie wystawić DW
    d) możesz zamówić wyciąg jako usługę płatną, co i tak da niższe koszta
    miesięczne utrzymania konta niż w Inteligo.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-08-30 10:00:05
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 30 Aug 2002 08:46:57 +0200, w
    <j...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jak zwykle tradycyjnie pan Popławski tworzy <wolny cytat>demagogiczne
    > listy, bez sensu i wogóle</wolny cytat>. Tradycyjnie pan Popławski
    > <wolny cytat>ośmiesza się sztucznymi problemami</wolny cytat>.

    LOL

    > Kto Ci kazał zakładać mBiznes, skoro od zawsze płakałeś jaki to mBank
    > jest do dupy, a jakie Inteligo boskie?

    Do przelewów ZUS, ofermo, a jak ci się wydaje, do czego innego można
    użyć mBiznesu??

    > a) możesz sobie wydrukować wyciąg ze strony drukując po prostu
    > zawartość -- ja tak robię.

    LOL. No comments.

    > b) możesz wejść sobie w szczegóły kapitalizacji odstetek i wydrukować
    > je

    jak wyżej

    > c) możesz sobie wystawić DW

    I tak trzeba będzie zrobić.

    > d) możesz zamówić wyciąg jako usługę płatną, co i tak da niższe koszta
    > miesięczne utrzymania konta niż w Inteligo.

    I to jest alternatywne rozwiązanie.

    Na przyszłość jak masz dalej wykazywać swoją głupotę, to chyba lepiej
    nic nie pisać. I przejrzyj najpierw słownik j.p.

  • 4. Data: 2002-08-30 10:48:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 30 Aug 2002 12:00:05 +0200), Radosław

    >Do przelewów ZUS, ofermo, a jak ci się wydaje, do czego innego można
    >użyć mBiznesu??

    Do wszystkiego. Jak ja. Ale jak chcesz, to se używaj do ZUSu -- Twoja
    wola. Ale znasz od dawna waruunki używania, więc nie płacz.

    >LOL. No comments.

    To pierwszy z punktów. Nie podoba Ci się, nie korzystaj z niego.

    >jak wyżej

    A ciekawe czym się różni ten wydruk od wygenerowanego przez Inteligo?
    Tym, że do Inteligo trzeba mieć Acrobata, a tu nie?

    >I to jest alternatywne rozwiązanie.

    A więc widzisz -- nie masz co narzekać.

> [...]
    >nic nie pisać.

    Na przyszłość jak masz dalej wykazywać swoją głupotę, to chyba lepiej

    A co Ci się nie podoba w moim liście? Możliwe, że wkradł był się tam
    jakiś błąd, ale nie poczuwam się do jakiś większych problemów
    językowych. Jeśli pijesz do pierwszego ,,wolnego cytatu'' to było to
    specjalnie zakręcone foo-shmoo[1] przemawiające w Twoim stylu...

    [1] foo-shmoo (c) Worlin