  • 1. Data: 2002-08-29 21:47:27
    Temat: mBank - konto firmowe - fajny bajzel :)
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Zleciłem przed chwilą 4 przelewy do ZUS. Cztery, bo jeden omyłkowo
    poszedł nie na to konto.
    Zadzwoniłem po ich zleceniu na mlinię i usunąłem go z listy (serwis
    WWW oczywiście nie umożliwia tego, choć przelew jest widoczny w
    "operacjach zaplanowanych", a - o dziwo - jednocześnie także w
    "operacjach wykonanych"). Nawiasem, tylko w "operacjach wykonanych"
    można zobaczyć, co-gdzie-ijak wysłaliśmy, w "zaplanowanych" stoi tylko
    'ZUS oczekujący' -- bez nr konta, kwoty, itp.).

    MLinia poinformowała mnie, że przelew udało się im usunąć z sukcesem i
    faktycznie, z "operacji zaplanowanych" on u mnie zniknął. Wchodzę w
    "wykonane" i... tak, zgadliście, dalej tam figuruje jako wykonany. :).

    Na razie wydrukowałem sobie potwierdzenia przelewów :). Zobaczymy jak
    sytuacja rozwinie się w dniu jutrzejszym, takiego bajzlu to dawno
    nigdzie nie widziałem :D.

  • 2. Data: 2002-08-30 07:30:47
    Temat: Re: mBank - konto firmowe - fajny bajzel :)
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Na razie wydrukowałem sobie potwierdzenia przelewów :). Zobaczymy jak
    > sytuacja rozwinie się w dniu jutrzejszym, takiego bajzlu to dawno
    > nigdzie nie widziałem :D.

    Popatrz an tytuł operacji. To IMO nie jest potwierdzenie przelewu
    (wykonania), ale potwierdzenie złozenia dysposycji przelewu.
    Jesli tak jest, to taka dyspozycje przeciez złozyłes, wiec jest to zgodne z
    prawda, a nie "bajzel"
    To powazna roznica; potwierdzenie wykonania przelewu i potwierdzenie
    zlozenia dyspozycji przelewu :-) Dyspozycje mozna odwolac! A moze cos sie
    zmienilo i Ty masz potwierdzenie wykonania przelewu? Kiedy to zmienili? ;-)
    A moze na koncie firmowym jest inaczej? ;-)

    Waldek

  • 3. Data: 2002-08-31 13:21:12
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 30 Aug 2002 09:30:47 +0200, w <akn6pc$c7h$1@flis.man.torun.pl>,
    "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomo?ci
    >
    > Popatrz an tytuł operacji. To IMO nie jest potwierdzenie przelewu
    > (wykonania), ale potwierdzenie złozenia dysposycji przelewu.

    Nawet nie zwróciłem na to uwagi... po prostu 'no comments', po co w
    ogóle to robili?? Wartość takiego "udoskonalenia" systemu, delikatnie
    mówiać, chyba rozmija się z oczekiwaniem.

> [...]
    > zmienilo i Ty masz potwierdzenie wykonania przelewu? Kiedy to zmienili? ;-)
    > A moze na koncie firmowym jest inaczej? ;-)

    Niestety, kontynuują stare dobre tradycje nietrafienia w oczekiwania
    klientów :D.

    To ciekawe, jak można spartolić robotę, mając na rynku wzory w postaci
    dużo lepiej działających banków...