  • 11. Data: 2004-11-04 09:34:44
    Temat: Re: Uwaga na BPH oddział Bielsko-B ul. Dmowskiego
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > I to jest tak samo chore, jak opłaty Citi za spłatę karty/kredytu w
    > oddziale.

    A dlaczego? Firma Lukas SA, to nie LukasBank SA.

  • 12. Data: 2004-11-04 10:34:16
    Od: "lord_neo" <b...@v...pl>

    > W bph na Stojalowskiego w BB to samo... Zerwalem ta znajomosc -
    > niezgodnosc charakterow :-))
    >

    > mj

    W Żywcu w BPH tez nie jest lepiej a do tego klimatyzacji nie maja....

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2004-11-04 10:47:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 4 Nov 2004 00:35:02 +0100, Bartek (nieodwracalne) napisał(a):

    > Sklep miał akurat konto w BPH.
    > no to se myślę - jak już jestem w Bielsku to wpłacę w placówce w BPH -
    > przynajmniej zaoszczędze klilka złotych na prowizję od wpłaty. No bo

    > BPH - okrągłe 5 zł prowizji od wpłaty na ich rachunek !!!

    A czy to nie było przypadkiem konto firmowe? Wiele banków tak praktykuje -
    wpłaty na konta osobiste bez opłat, wpłaty na konta firmowe - z opłatami...

    Bo jeśli chodzi o wpłacanie na swój rachunek to ja zawsze wpłacam gotówkę do
    BPH i nie ma żadnych opłat :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 14. Data: 2004-11-04 13:16:52
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    > I to jest tak samo chore, jak opłaty Citi za spłatę karty/kredytu w
    > oddziale.

    Citi ma 0,5 mln kart kredytowych (kredytów nie liczę) a oddziałów ~100, muszą
    się jakoś bronić przed chętnymi na wpłaty w kasach ;)

    w każdym oddziale są 2-3 bankomaty i tam można spłacić KK bez problemu

  • 15. Data: 2004-11-04 18:39:34
    Od: "jako" <j...@n...pl>

> [...]
    > limit będzie zwiększony......ciach.............
    > Ale niestety rzeczywistość z BPH w tle nie jest taka piękna. W domu
    > zadzwonił telefon i pani z banku BPH poinformowała nas że upłynął ponad
    > miesiąc od złożenia wniosku do jego podpisania w związku z tym należy
    > donieść nowe zaświadczenia z zakładu pracy.
    > i że to niej wina tylko koleżanki że nie zadzwoniono do nas zgodnie z
    > ustaleniem w czasie 2 wizyty.
    > Mam teraz do wyboru: 4 wizyta w oddziale włącznie oczywiście z odstaniem w
    > kolejce lub wypowiedzenie umowy. Chyba wybiorę to drugie.
    Nastąpił ciąg dalszy, wczoraj wieczorem powyższy tekst wysłałem farmularzem
    ze strony BPH oraz fax'em do obu oddziałów w Bielsku a dzisiaj zadzwonił
    telefon i pani powiedziała że jednak zaświadczenie z pracy nie jest
    konieczne i że limit został mi przyznany, kocham BPH?!
    jako

  • 16. Data: 2004-11-05 00:31:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-04 14:16, Użytkownik Seba napisał:

    > w każdym oddziale są 2-3 bankomaty i tam można spłacić KK bez problemu

    Szczególnie co do złotówki, w dodatku bilonem (chociaż niektórym sie
    udało wepchnąc ;>)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2004-11-05 13:10:24
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    > Szczególnie co do złotówki, w dodatku bilonem (chociaż niektórym sie
    > udało wepchnąc ;>)

    jak nie dopłacisz do pełnych 10 pln (żeby zaokrąglić w dół) to nic sie nie
    stanie, jak zapłacisz np. 6 pln więcej (żeby zaokrąglić w górę) to też bardzo
    nie zbiedniejesz

  • 18. Data: 2004-11-05 15:18:04
    Od: "Bartek \(nieodwracalne\)" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A czy to nie było przypadkiem konto firmowe? Wiele banków tak praktykuje -
    > wpłaty na konta osobiste bez opłat, wpłaty na konta firmowe - z
    opłatami...

    No tak - to jest firmowe konto sklepu w którym kupowałem ksiażkę.
    Ale mało tego - zapytałem pani w okienku - dlaczego (tak w tym BPH na
    stojałowskiego w B-B) dlaczego pobierają prowizję od wpłaty na ich własny
    rachunek?? A ona mi powiedziała, że i tak już idą na rękę swoim klientom
    umożliwiając darmowe wyciąganie kasy z konta :-))))))))))))
    TO JEST ŚMIECHU WARTE !!!!!!

    Od tamtej pory BPH - to dla mnie bank, którego progu nie przestąpie z
    własnej nieprzymuszonej woli !

    pozdrawiam
    Bartek