  • 1. Data: 2004-11-03 12:38:01
    Temat: Projekt bankowości internetowej w BOŚiu ukonczony
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    COMP Rzeszów S.A. zakończył kolejny etap realizacji wdrożenia systemu
    bankowości internetowej dla klientów detalicznych w Banku Ochrony
    Środowiska S.A. Projekt rozpoczęty w kwietniu 2004 roku, przebiega zgodnie
    z harmonogramem, w październiku zostało uruchomione pilotażowe wdrożenie
    systemu. Produkcyjne uruchomienie systemu planowane jest jeszcze w bieżącym
    roku.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,7224

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-11-03 15:10:46
    Od: Pies Pankracy <f...@s...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > COMP Rzeszów S.A. zakończył kolejny etap realizacji wdrożenia systemu

    Czyli juz wiadomo jak będzie wyglądał ich system transakcyjny. To sam co
    w Lukas/VWbank.
    Śmiać się czy płakać? - a już zaczynałem się zastanawiać nad ichniejszym
    kontem, ale chyba poczekam i zobacze jak to będzie działać w praktyce.

  • 3. Data: 2004-11-03 21:15:25
    Od: "ethan" <e...@b...spamu.pl>

    "Pies Pankracy" <f...@s...com> wrote in message

> [...]
    > Śmiać się czy płakać? - a już zaczynałem się zastanawiać nad ichniejszym
    > kontem, ale chyba poczekam i zobacze jak to będzie działać w praktyce.

    a wiesz jak taki system jest zbudowany, jego warstwy itd
    ze sie tak wypowiadasz? Bo wydaje mi sie, ze nie.
    W takim przypadku nie mozna generalizowac i w zasadzie
    to dwa rozne systemy, choc core jeden :)

    pozdrawiam
    --
    ethan 99 (malpiszon) wp (kropiczka) pl