  • 1. Data: 2004-11-03 15:17:55
    Temat: Slaski -> Mbank
    Od: "Marek" <o...@t...poczta.onet.pl>

    Witam. Przelalem dzisiaj okolo godziny 11-12 pieniadze z banku slaskiego
    na moj nowy rachunek w MBanku. Wie ktos moze ile trwa cala operacja
    ksiegowania? Jest 16 a kasy dalej nie widac. Cos mi sie wydaje, ze to
    slaski robi takie opoznienia............ A moze mam sie zaczac martwic ?
    :/

    pozdrawiam
    -Marek-

  • 2. Data: 2004-11-03 16:03:04
    Temat: Re: Slaski -> Mbank
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "Marek" <o...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ksiegowania? Jest 16 a kasy dalej nie widac. Cos mi sie wydaje, ze to
    > slaski robi takie opoznienia............ A moze mam sie zaczac martwic ?

    Martwic to jeszcze nie, aczkolwiek faktem jest ze slaski bardzo opoznia kase
    (i nie piszcie ze sa sesje i nie ma jak opoznic)
    kasa mbank->ing i na odwrot czesto szla mi 2-3 dni, natomiast mbank->
    inteligo i na odwrot zajmuje kilka godzin... przyklad? o 13.10 zlecony
    przelew z mbanku, o 15.20 juz na koncie w inteligo....

  • 3. Data: 2004-11-03 16:17:40
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 3 Nov 2004 17:03:04 +0100, w <cmavm5$qlj$1@nemesis.news.tpi.pl>, "XxX"
    <b...@a...email> napisał(-a):

    > kasa mbank->ing i na odwrot czesto szla mi 2-3 dni, natomiast mbank->
    > inteligo i na odwrot zajmuje kilka godzin... przyklad? o 13.10 zlecony
    > przelew z mbanku, o 15.20 juz na koncie w inteligo....

    Coś mi to zapodaje fantastyką :)
    Zlecony o 13:10, to wyjdzie 16:00, do Inteligo wejdzie najwcześniej o 17:30.

  • 4. Data: 2004-11-03 16:48:29
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > ksiegowania? Jest 16 a kasy dalej nie widac. Cos mi sie wydaje, ze to
    > slaski robi takie opoznienia............ A moze mam sie zaczac martwic ?

    Ostatnia sesja przychodząca w mBanku po 19.
    Jeśli wyszło tego dnia ze Śląskiego :)

  • 5. Data: 2004-11-03 16:55:42
    Od: "Info" <a...@o...pl>

    Dzisiaj nie bedzie pieniedzy ,moze jutro ale po18:00

  • 6. Data: 2004-11-03 17:19:28
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Coś mi to zapodaje fantastyką :)
    > Zlecony o 13:10, to wyjdzie 16:00, do Inteligo wejdzie najwcześniej o 17:30.

    Jasne,
    napisz jeszcze coś o zagięciu czasoprzestrzeni,
    bo o 16:00 to się możesz wyjść ... na nieszpory,
    a nie załapać się na III sesję w mBanku.

  • 7. Data: 2004-11-03 18:14:42
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    3 Nov 2004 18:19:28 +0100, w <4...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jasne,
    > napisz jeszcze coś o zagięciu czasoprzestrzeni,
    > bo o 16:00 to się możesz wyjść ... na nieszpory,
    > a nie załapać się na III sesję w mBanku.

    mBank musi o 16-tej wysłać przelewy do KIR.
    A może problemy z czytaniem ze zrozumieniem?

  • 8. Data: 2004-11-03 18:31:45
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > ksiegowania? Jest 16 a kasy dalej nie widac. Cos mi sie wydaje, ze to
    > slaski robi takie opoznienia............ A moze mam sie zaczac martwic ?

    generalnie jezeli masz konto standardowe lub przelewy puszczasz z OKO to
    masz do dyspozycji tylko poranna sesje , chyba do ok. 8:00. Rada praktyczna-
    najlepiej przelewy wpisywac z data na nastepny dzien, wtedy system zdejmuje
    je rano i bez problemu dochodza do banku nadawcy.

  • 9. Data: 2004-11-03 18:52:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 03 Nov 2004 19:14:42 +0100, Radoslaw P. <r...@a...net.pl>
    wklepał(-a):

    >mBank musi o 16-tej wysłać przelewy do KIR.
    >A może problemy z czytaniem ze zrozumieniem?

    Ostatnia "zwykła" sesja to 13:25. Potem tylko do ZUSu. Jakieś problemy?

  • 10. Data: 2004-11-03 19:34:54
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 03 Nov 2004 19:52:07 +0100, w <c...@s...poczta.onet.pl>,
    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dnia Wed, 03 Nov 2004 19:14:42 +0100, Radoslaw P. <r...@a...net.pl>
    > wklepał(-a):

    > Ostatnia "zwykła" sesja to 13:25. Potem tylko do ZUSu.

    13:25 to nie jest sesja -- to jest godz. zamknięcia przyjmowania zleceń w
    mBanku. Sesja jest o "nieco" innej godzinie (o 16-tej, bo wątpię aby BRE
    wyrobił się na 13:30, zresztą byłoby bez sensu gdyby tak robił).

    > Jakieś problemy?

    Nie mam żadnych.