  • 1. Data: 2004-11-03 17:51:59
    Temat: Lukas <>VWBank
    Od: "Ciekawy" <c...@m...pl>

    W watku dotyczacym bankowosci internetowej w BOSiu padlo stwierdzenie:

    "Czyli juz wiadomo jak będzie wyglądał ich system transakcyjny. To sam co
    w Lukas/VWbank.
    Śmiać się czy płakać? - a już zaczynałem się zastanawiać nad ichniejszym
    kontem, ale chyba poczekam i zobacze jak to będzie działać w praktyce."

    ktore mnie mocno zmartwilo, gdyz niezadowolony ze sposobu dzialania Lukasa
    przez internet (rzadko kiedy udawalo mi sie wykonac przelew za pierwszym
    razem, aktualizacje stanu konta) zamknalem tam konto i rozpoczalem procedure
    otwierania konta e-direct w VWBanku.

    Wychodzi na to, ze zamienil stryjek siekierke na kijek... :((

    Prosze grupowiczow o kilka zdan refleksji nt. funkcjonalnosci obu bankow w
    kanale internetowym, bo nie wiem czy podpisywac umowe.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-11-03 18:25:07
    Temat: Re: Lukas <>VWBank
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ciekawy" <c...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Prosze grupowiczow o kilka zdan refleksji nt. funkcjonalnosci obu bankow w
    > kanale internetowym, bo nie wiem czy podpisywac umowe.

    Lukas jest lepszy w obsludze niz VW(tutaj dopiero maksymalne pomieszanie i
    niewygodny interfejs, nigdy nie moge trafic kiedy zlecenie stale sie
    zakonczy. Podajac kilka miesiecy temu np. koniec zlecenia stalego np., na
    01.listopada z powtarzalnoscia np. co miesiac na 15 kazdego miesiaca,
    zlecenie zrobilo sie dalej aktywne na 15 listopada, trzeba bylo recznie je
    anulowac.Do robienia czestych przelewow i placenia rachunkow nie polecam.
    Zlecenia po wykonaniu danego dnia dalej widnieja jako aktywne, sytuacja
    zmienia sie nastepnego dnia. Generalnie VW dobry do lokat i wykonywania
    jednorazowych przelewow.). Glowna roznica- w Lukasie sa zlecenia okresowe,
    co uwazam jest bardzo wygodne, przy platnosci np. co miesiac nie musze
    wpisywac tytulu przelewu itd. Z odswiezaniem salda w VW jest znacznie
    lepiej. Blokada na kartach-w obu bankch sumaryczna blokada.

  • 3. Data: 2004-11-03 18:36:11
    Od: "Ciekawy" <c...@m...pl>

> [...]
    > wpisywac tytulu przelewu itd. Z odswiezaniem salda w VW jest znacznie
    > lepiej. Blokada na kartach-w obu bankch sumaryczna blokada.

    Wielkie dzieki!!

  • 4. Data: 2004-11-03 20:58:58
    Od: "ethan" <e...@b...spamu.pl>

    "Ciekawy" <c...@m...pl> wrote in message

> [...]
    procedure
    > otwierania konta e-direct w VWBanku.
    >
    > Wychodzi na to, ze zamienil stryjek siekierke na kijek... :((

    to ja dodam od siebie, ze to iz maja ten sam rdzen systemu,
    to nie znaczy, ze beda tak samo skutecznie dzialac, ten system
    jest silnie customizowany

    pozdrawiam
    --
    ethan 99 (malpiszon) wp (kropiczka) pl