  • 1. Data: 2003-11-06 19:30:24
    Temat: [Nordea] Mailing do _klientów_?
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    Otrzymałem dzisiaj wiadomość reklamową od Nordei ...

    Nadawca: "Nordea Bank Polska S.A." <s...@n...com>
    Do: Klient SOLO <k...@n...com>
    Data: 2003-11-06 16:49
    Temat: Pomnóż swoje pieniadze w banku Nordea
    [treść pomijam]

    Wygląda to na wiadomość adresowaną do aktualnych _klientów_ banku.
    Biorąc pod uwagę przykre okoliczności ;) mojego rozstania się
    z Nordeą (byłem zadowolonym użytkownikiem LGnet) oraz pisemne,
    dołączone do dyspozycji zamknięcia rachunku, oświadczenie
    o wstrzymaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, przesłanie
    mi dzisiejszej informacji zdaje się być ryzykownym posunięciem. :>

    --
    Jakub Berent

  • 2. Data: 2003-11-06 19:40:25
    Temat: Re: [Nordea] Mailing do _klientów_?
    Od: "Ziewarek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> napisał w wiadomości
> [...]
    > o wstrzymaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, przesłanie
    > mi dzisiejszej informacji zdaje się być ryzykownym posunięciem. :>

    Ja nawet dostalem dwa razy ten spam od nich. Najsmieszniejsze jest to ze
    chociaz jestem ich klientem to jako klient logujacy sie przez haslo lgnet
    nie moge tej lokaty otworzyc.
    Musza miec tam chyba niezly burdel - chyba czas zamknac to konto.

  • 3. Data: 2003-11-11 10:32:23
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ziewarek" napisał:

    | Musza miec tam chyba niezly burdel - chyba czas zamknac to konto.

    Zgadza się. Od ponad dwóch tygodni próbuję dowiedzieć się o termny wkładów
    na netKombo.
    Co z tego, że jest przycisk "terminarze" i tekst, że informacje o wkładach
    zdeponowanych na netKombo zostaną przekazane w najbliższym dniu roboczym.
    Codziennie zamawiam - guzik przychodzi.
    W końcu skopiowałem treść zamówienia (Proszę o przesłanie informacji o
    wkładach oszczędnościowych zdeponowanych na rachunku netKombo nr...) do
    zwykłej poczty wewnętrznej. Wczoraj przyszła porażająca wiadomość od Nordea:
    "Szanowny Panie!
    Na Pańskim netKombie zdeponowane są środki w wysokości xx PLN.
    Z poważaniem"
    Właśnie odpowiedziałem Pani, że nie odkryła Ameryki, bo tę wiadomość można
    bez problemu odczytać klikając na "Rachunki".
    Ciekawe, czy kiedyś w końcu dowiem się coś o tych wkładach...
    Są beznadziejni.

  • 4. Data: 2003-11-13 22:08:14
    Od: a...@W...onet.pl

    Mnie już nic nie zdziwi w Nordei
    Ostatnio trudno o nich cokolwiek dobrego powiedzieć.