  • 1. Data: 2012-04-20 16:59:18
    Temat: Udzialy w Getinie ma jakis szejk?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/karty/2360_2363.h
    tml

    Nie kojarzę, żeby ktoś o tym wspominał, choć wedle regulaminu promocja trwa
    niby od 1 września. Getin daje rabat na zakupy na stacjach benzynowych ok.
    15%, limit miesięczny transakcji - równowartość 30 litrów benzyny 95 według
    średniej ceny na www.paliwa.pl
    Konto zakładane w placówce, bezpłatne przy wpływach 750, karta bezpłatna
    przy wydatkach 500, ale wycwanili się i nie są w tę kwotę wliczane wydatki
    na stacjach.

    AK

  • 2. Data: 2012-04-20 20:17:19
    Temat: Re: Udzialy w Getinie ma jakis szejk?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.04.2012 16:59, Andrzej Kubiak pisze:
> [...]
    > przy wydatkach 500, ale wycwanili się i nie są w tę kwotę wliczane wydatki

    Mialem pisac, bo slyszalem reklame w radiu, ale mnie ubiegles ;)

  • 3. Data: 2012-04-20 20:22:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Kubiak wrote:
> [...]
    > przy wydatkach 500, ale wycwanili się i nie są w tę kwotę wliczane wydatki

    http://samcik.blox.pl/2012/04/Bank-zwroci-roznice-mi
    edzy-4-99-zl-a-obecna-cena.html

  • 4. Data: 2012-04-20 20:39:24
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

  • 5. Data: 2012-04-20 20:59:48
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 20 Apr 2012 20:39:24 +0200, Jarek S. napisał(a):

    > http://samcik.blox.pl/2012/04/Bank-zwroci-roznice-mi
    edzy-4-99-zl-a-obecna-cena.html

    44 :>
    No dobra, podaliście jeden z drugim link do blogu Samcika i jego wyssanych
    z palca wyliczeń, i co z tego wynika? Bo nieszczególnie wiadomo, o co wam
    chodzi, jeśli w ogóle o coś.

    AK

  • 6. Data: 2012-04-20 21:23:48
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://samcik.blox.pl/2012/04/Bank-zwroci-roznice-mi
    edzy-4-99-zl-a-obecna-cena.html

    z powyzszej strony:
    "zarobi dzięki twoim zakupom paliwa (30 litrów po 5,9 zł, czyli za 177 zł)
    jakieś 5 zł prowizji od stacji benzynowej (słynny interchange)"

    to daje 2,8% prowizji za płatność - czy to prawda? tyle się płaci?
    i druga sprawa: czy to faktycznie bank tyle zarobi??? czy visa / MC inne
    polskie płatności?

    pozdr

  • 7. Data: 2012-04-20 21:32:04
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

> [...]
    > z palca wyliczeń, i co z tego wynika? Bo nieszczególnie wiadomo, o co wam

    Mnie raczej o nic, tam tylko możesz sobie poczytać o szczegółach tej oferty,
    kalkulacji itp..... rozumiem że nie czytałeś skoro pytasz?

  • 8. Data: 2012-04-20 21:36:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Kubiak wrote:

> [...]
    > z palca wyliczeń, i co z tego wynika? Bo nieszczególnie wiadomo, o co wam

    no coż,
    lekcje czytania ze zrozumieniem już były.

  • 9. Data: 2012-04-20 23:10:23
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    edzy-4-99-zl-a-obecna-cena.html

    > no coż,
    > lekcje czytania ze zrozumieniem już były.

    W moim przypadku, moga sie ..... o sosne
    a w razie braku, o pierwsze napotkane drzewo ;P

    - w Meritku cofka 4% kosztow paliwa bez wzgledu na cene litra
    - ten kto tankuje duzo, rowniez zarobi 30zl
    - kto nie zatankuje lub wyda <200zl - nie zarobi, ale STRACI max. 2 zl, a
    nie 10zl
    // zapominalski moze stracic nawet 20

    Co jeszcze ?
    - ano 500zl /niepaliwowe/ wydane np. karta Milenium to dodatkowe +15zl

    Dziekuje za uwage ;)

  • 10. Data: 2012-04-21 08:24:04
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 20 Apr 2012 14:36:24 -0500, witek napisał(a):

    > lekcje czytania ze zrozumieniem już były.

    Czyli - przeczytałeś blog, ale lekcji samodzielnego wyciągania wniosków już
    w twojej okolicy nie było, więc tylko wklejasz link.

    AK