  • 11. Data: 2012-04-21 08:41:29
    Temat: Re: Udzialy w Getinie ma jakis szejk?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 20 Apr 2012 21:32:04 +0200, Jarek S. napisał(a):

    > Mnie raczej o nic

    Aha.

    > tam tylko możesz sobie poczytać o szczegółach tej oferty, kalkulacji itp

    Szczegóły są na stronie banku, wnioski wolę wyciągać samodzielnie.

    > rozumiem że nie czytałeś skoro pytasz?

    Nic nie rozumiesz. Przeczytałem i Samcik przypieprza się na siłę,
    przyjmując a priori założenia z kosmosu.

    Podałem link do oferty, która tu się wcześniej nie pojawiła. Na tej grupie
    to chyba mile widziane jest. Ktoś może skorzystać, ktoś może podyskutować.
    Zamiast tego dwóch *.* wkleja link do blogaska, nie wiadomo, po jakiego
    grzyba, bo słowa komentarza od siebie nie dali. Według mnie Samcik smuci,
    bo dla mnie ta oferta wygląda tak:
    Początek miesiąca, wrzucam 680 złotych (przy wydatkach kartą 400 złotych
    konto jest bezpłatne i nie jest wymagany wpływ 750), 500 zaraz po
    wpłynięciu przerzucam kartą, 180 zostawiam na tankowanie. Przy dysku i
    cyfrówce od innych getinowych tworów procedura działała, to i tu pewnie
    będzie OK. Zamiast 4% rabatu dostanę jakieś 4 razy więcej od Czarneckiego -
    samochód mam oszczędny, przebiegów ogromnych nie robię i nieco ponad 30
    litrów miesięcznie mi wystarczy. Mnie pasuje, komuś innemu nie musi.

    AK

  • 12. Data: 2012-04-21 09:04:26
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    > Szczegóły są na stronie banku, wnioski wolę wyciągać samodzielnie.

    Wyciągaj.

    > Zamiast tego dwóch *.* wkleja link do blogaska, nie wiadomo, po jakiego
    > grzyba,

    > ******* - ??????

    >Mnie pasuje, komuś innemu nie musi.

    Powodzenia

  • 13. Data: 2012-04-21 16:00:45
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Przeczytałem i Samcik przypieprza się na siłę,
    > przyjmując a priori założenia z kosmosu.

    IMO Samcik skupil sie na tym, jak to sie Getinowi oplaca ?
    - a czy sie klientowi oplaca, to juz sam musi sobie rozkminic
    Mnie sie np. nie oplaca i napisalem dlaczego.

  • 14. Data: 2012-04-21 18:54:11
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Co jeszcze ?
    > - ano 500zl /niepaliwowe/ wydane np. karta Milenium to dodatkowe +15zl

    Tak z ciekawości spojrzałem, która karta zwraca 4% za *dowolne* wydatki?
    Bo na stronie przy "Karta debetowa VISA Standard", jest zaznaczone
    *Zwrot 4% wydatków na paliwo*.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2012-04-21 20:56:49
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak z ciekawości spojrzałem, która karta zwraca 4% za *dowolne* wydatki?

    Raczej zadna
    - do niedawna kk BGZ 5% cofki spozywka+paliwo (promocja sie skonczyla)

    > Bo na stronie przy "Karta debetowa VISA Standard", jest zaznaczone *Zwrot
    > 4% wydatków na paliwo*.

    4% w Meritku za wydatki na stacjach
    3% Mille spozywka + stacje
    1,5% BPH spozywka (3% w knajpach)
    1% Polbank - kredytowka - WSZYSTKO ( +GP )
    - tak na szybko to co pamietam

  • 16. Data: 2012-04-22 08:42:54
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 21 Apr 2012 16:00:45 +0200, Waldek napisał(a):

    > IMO Samcik skupil sie na tym, jak to sie Getinowi oplaca ?
    > - a czy sie klientowi oplaca, to juz sam musi sobie rozkminic
    > Mnie sie np. nie oplaca i napisalem dlaczego.

    No i to jest w porządku :)

    AK

  • 17. Data: 2012-04-22 08:44:47
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 21 Apr 2012 20:56:49 +0200, Waldek napisał(a):

    > 4% w Meritku za wydatki na stacjach
    > 3% Mille spozywka + stacje
    > 1,5% BPH spozywka (3% w knajpach)
    > 1% Polbank - kredytowka - WSZYSTKO ( +GP )

    1% BZWBK - wszystko i bez limitów.
    Toyota też coś tam oddawała, ale na pomerdanych zasadach.

    AK

  • 18. Data: 2012-04-22 08:53:22
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 21 Apr 2012 16:00:45 +0200, Waldek napisał(a):

    > IMO Samcik skupil sie na tym, jak to sie Getinowi oplaca ?

    Niech mu to się ogólnie opłaca jak najdłużej, nie będę bankowi w kieszeń
    zaglądał. Do mnie dopłaci, ale do mnie raczej wszystkie banki dopłacają, a
    BZWBK z grupą Getin chyba wynajmą speca od voodoo, żeby zrobił moją
    laleczkę.

    > - a czy sie klientowi oplaca, to juz sam musi sobie rozkminic
    > Mnie sie np. nie oplaca i napisalem dlaczego.

    No i to jest w porządku. Przetrawiłeś ofertę, stwierdziłeś, że nie pasuje i
    potrafisz ubrać to w słowa. Niby normalne, ale jednak trzeba docenić :)

    AK

  • 19. Data: 2012-04-22 09:38:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
    > W moim przypadku, moga sie ..... o sosne
    > a w razie braku, o pierwsze napotkane drzewo ;P
    >
    > - w Meritku cofka 4% kosztow paliwa bez wzgledu na cene litra
    > - ten kto tankuje duzo, rowniez zarobi 30zl
    > - kto nie zatankuje lub wyda <200zl - nie zarobi, ale STRACI max. 2 zl, a
    > nie 10zl
    > // zapominalski moze stracic nawet 20
    >
    > Co jeszcze ?
    > - ano 500zl /niepaliwowe/ wydane np. karta Milenium to dodatkowe +15zl
    >
    > Dziekuje za uwage ;)

    prawda jest taka że dają tyle samo co meritum
    tylko że na znacznie gorszych warunkach

    getin: 30*(5,89-4,99)=27/(30*6+500)=0,0397*100=3,97%
    meritum: (30*5,89+500)*0,04=27,07

    erator/

  • 20. Data: 2012-04-22 09:43:10
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    drobny błąd był

    > getin: 30*(5,89-4,99)=27/(30*5,89+500)=0,03989*100 ~4%
    > meritum: (30*5,89+500)*0,04=27,07

    erator/