  • 1. Data: 2012-04-20 13:06:09
    Temat: bajzel w Open Finance
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W ramach redukcji ilości kont bankowych, postanowiłem swego czasu zamknąć
    konto "optymalne" w Open Finance.

    Zadzwoniłem na infolinię, żeby dowiedzieć się co i jak. Konsultant z którym
    rozmawiałem przesłał mi szybciutko mailem formularz wypowiedzenia umowy
    ramowej.

    Formularz wypełniłem, wysłałem listem poleconym w grudniu i o sprawie
    zapomniałem.

    W marcu z ciekawości spróbowałem zalogować się na swoje konto w OF i ze
    zdziwieniem zauważyłem, że wszystko działa jak dawniej i moje konto jest
    aktywne.

    Zadzwoniłem więc na infolinię - żadne wypowiedzenie do nich nie dotarło.
    Myślę sobie OK, może poczta zgubiła...

    Wypełniłem więc znowu druczek i złożyłem 5 kwietnia w oddziale. Pani z
    uśmiechem przybiła pieczątkę na drugim egzemplarzu, przy mnie zapakowała w
    kopertę, którą zaadresowała do centrali.

    Loguję się wczoraj, wszystko działa jak działało - piszę do OF, otrzymuję
    odpowiedź że żadne wypowiedzenie do nich nie dotarło...

    Odradzam powierzanie pieniędzy instytucji, w której panuje taki bałagan.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 2. Data: 2012-04-20 13:36:52
    Temat: Re: bajzel w Open Finance
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-20 13:06, mohonk pisze:
> [...]
    > odpowiedź że żadne wypowiedzenie do nich nie dotarło...
    >
    > Odradzam powierzanie pieniędzy instytucji, w której panuje taki bałagan.

    Sprawdź na www po numerze listu poleconego, czy dotarł do adresata.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-04-20 13:40:10
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    po co likwidujesz źle ci było - wszystko bezpłatne

    siedź cicho a tak straciłeś juz z 5 zł na polecony + czas stracony na pójście
    do oddziału+ kolejki+ czas w oddziale

    zobacz ile straciłeś a sprawy i tak nie załatwiłeś hehe

  • 4. Data: 2012-04-20 14:00:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mohonk" jmrfv1$q4m$...@i...gazeta.pl

    > Odradzam powierzanie pieniędzy instytucji, w której panuje taki bałagan.

    Ja to odradzam od paru lat, kiedy to GetinB
    zawierał ze mną umowę o kartę kredytową.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-04-20 21:41:57
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    mohonk <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

    > uśmiechem przybiła pieczątkę na drugim egzemplarzu, przy mnie zapakowała w
    > kopertę, którą zaadresowała do centrali.

    Więc ten drugi ruch był błędem. Ale tylko o tyle, że okres wypowiedzenia
    należy liczyć od dnia złożenia tego drugiego pisma. Nie powinieneś też niczego
    sprawdzać i się logować, bo to może zostać potraktowane jako chęć
    kontynuowania umowy.

    A skoro już mówimy o tym burdelku to papier z piecuntkom i podpisem panienki z
    okienka jest dowodem złożenia wypowiedzenia, to czy dostępy są czy nie, to czy
    dotarło czy nie, to Ciebie nie powinno w ogóle interesować, mogą Ci prawnie
    naskoczyć, umowa nie istnieje po okresie wypowiedzenia.

  • 6. Data: 2012-04-30 13:42:49
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    Konto po długich bojach udało się wreszcie zamknąć - OF odnalazł w swoich
    czeluściach moje pismo.

    Co ciekawe, pomimo zamkniętych kont, bankowość elektroniczna w dalszym ciągu
    działa.

    Czy z tego interesu nie da się całkowicie wypisać???

    Pozdrawiam
    mohonk