  • 1. Data: 2012-04-19 13:05:48
    Temat: wymiana karty alior
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Witam!
    Moja karta aliorowa się rozpada, i wcale nie drapałem nią szyb na mrozie, za
    wymiane chcą kasę, pamietam, że było kiedyś kilka pomysłów jak to zrobić
    bezpłatnie, czy ktoś mogłby potwierdzić co działa najprościej i najszybciej
    i co najważniejsze bezkosztowo?

    yossarian

  • 2. Data: 2012-04-19 14:28:17
    Temat: Re: wymiana karty alior
    Od: disnej <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 kwietnia 2012 13:05:48 UTC+2 użytkownik yoss napisał:
> [...]
    > bezpłatnie, czy ktoś mogłby potwierdzić co działa najprościej i najszybciej

    nie wiem jak w aliorze, ale w citi gdy zona zgubila KK to obiecali przyslac nowa za
    darmo na tych samych warunkach, czyli za free. (ps. karta jeszcze idzie)

  • 3. Data: 2012-04-19 18:13:52
    Od: " Rafał" <r...@g...pl>

    yoss <y...@s...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > bezpłatnie, czy ktoś mogłby potwierdzić co działa najprościej i najszybciej

    Rzadko bywam w oddziale Aliora, ale już dwukrotnie w tym samym czasie
    spotkałem osoby, którym karta też sama się zutylizowała. Na grupie co jakiś
    czas też pojawiają się podobne żale. Podejrzewam, że cała partia kart jest
    walniętą, ale może mają sprytny plan aby za ich wymianę zapłacił klient?
    Byłoby chyba niesprawiedliwe zakładać, że przy okazji trochę na tym zarobią?

  • 4. Data: 2012-04-19 23:27:17
    Od: "tpajak" <x...@g...pl>

    Użytkownik "yoss" <y...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobić bezpłatnie, czy ktoś mogłby potwierdzić co działa najprościej i
    > najszybciej i co najważniejsze bezkosztowo?

    To debetówka? Zamknąć kartę w serwisie transakcyjnym, zawnioskować o nową
    debetówkę
    innnego typu. Albo lepiej w odwrotnej kolejności.

    pzdr

  • 5. Data: 2012-04-26 11:36:12
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik " Rafał" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > walniętą, ale może mają sprytny plan aby za ich wymianę zapłacił klient?
    > Byłoby chyba niesprawiedliwe zakładać, że przy okazji trochę na tym

    No właśnie też mam wrażenie, że z tą kartą jest coś nie tak, mam szereg
    innych i z nimi nic sie nie dzieje, tzn od korzytania sie wycierają itp, ale
    nie w takim stopniu jak ta aliorowa.

    yossarian

  • 6. Data: 2012-04-26 11:51:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 26 Apr 2012 11:36:12 +0200, yoss wrote:

    > No właśnie też mam wrażenie, że z tą kartą jest coś nie tak, mam szereg
    > innych i z nimi nic sie nie dzieje, tzn od korzytania sie wycierają itp,
    > ale nie w takim stopniu jak ta aliorowa.

    Moja kredytówka też niedługo wyzionie ducha, w listopadzie strzelą jej
    wprawdzie 3 latka, ale ostatnio nawet noszę w porftelu ją selektywnie,
    więc przy normalnym, codziennym użyciu, pewnie już trafiłaby do krainy
    wiecznych łowów.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 7. Data: 2012-04-26 13:47:56
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

> [...]
    > wprawdzie 3 latka, ale ostatnio nawet noszę w porftelu ją selektywnie,
    > więc przy normalnym, codziennym użyciu, pewnie już trafiłaby do krainy

    No własnie ja też juz przeszedłem na taki sam tryb ;-) bo moja musi
    wytrzymać jeszcze do kwietnia. a np polbankowa era chadza ze mna na imprezy
    i byla juz naprawdę w różnych miejscach ;-) i widac ze to jej wcale nie
    szkodzi. Więc podejrzenie ze jaka partia (i to calkiem spora jak słysze)
    kart aliora byla felerna wydaje mi się uzasadnione.

    yossarian

  • 8. Data: 2012-04-26 13:58:17
    Od: luc <b...@g...net>

    wiadomościnews:pan.2012.04.26.09.51.47@rudak.org...> On Thu, 26 Apr 2012 11:36:12
    +0200, yoss wrote:

> [...]
    > szkodzi. Więc podejrzenie ze jaka partia (i to calkiem spora jak słysze)
    > kart aliora byla felerna wydaje mi się uzasadnione.

    Jedni używają kart do skrobania szyb, a inni do wyrównywania
    ścieżek ;-)

    > yossarian

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 9. Data: 2012-04-27 00:32:00
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-04-19 13:05, yoss pisze:
> [...]
    > jak to zrobić bezpłatnie, czy ktoś mogłby potwierdzić co działa
    > najprościej i najszybciej i co najważniejsze bezkosztowo?

    Mi przestal dzialac paypass, pewnie tez cos spierniczyli na produkcji ;)

  • 10. Data: 2012-04-27 10:09:51
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > 11:36:12 +0200, >

    Jedni używają kart do skrobania szyb, a inni do wyrównywania

    ha ha ha ;-) żeby tak wyszczerbić kartę jak moja to zrobiła to ten towar
    musiałby chyba być z cementu ;-)

    pzdrwm
    luc

    Yossarian