  • 21. Data: 2012-04-22 23:30:54
    Temat: Re: Udzialy w Getinie ma jakis szejk?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    news:7i97j1n6tjhj$.1hsr1yr4mi2dj$.dlg@40tude.net...

    > 1% BZWBK - wszystko i bez limitów.

    > Toyota też coś tam oddawała, ale na pomerdanych zasadach.

    TB ? - cos tam, to 4% co 3 transakcja :>

  • 22. Data: 2012-04-23 06:06:28
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 22 Apr 2012 23:30:54 +0200, Waldek napisał(a):

    > TB ? - cos tam, to 4% co 3 transakcja :>

    Z drobnym zastrzeżeniem, że trzeba wrzucić im 90000 :>

    AK

  • 23. Data: 2012-04-23 09:37:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "vvvvvv" <w...@p...de> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    edzy-4-99-zl-a-obecna-cena.html

    > z powyzszej strony:
    > "zarobi dzięki twoim zakupom paliwa (30 litrów po 5,9 zł, czyli za 177 zł)
    > jakieś 5 zł prowizji od stacji benzynowej (słynny interchange)"
    >
    > to daje 2,8% prowizji za płatność - czy to prawda? tyle się płaci?
    > i druga sprawa: czy to faktycznie bank tyle zarobi??? czy visa / MC inne
    > polskie płatności?

    To kompletna bzdura. Zysk banku z interchange to obecnie okolice 1% (raczej
    "niecałego").

  • 24. Data: 2012-04-23 09:54:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 22 Apr 2012 08:53:22 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Niech mu to się ogólnie opłaca jak najdłużej, nie będę bankowi w kieszeń
    > zaglądał. Do mnie dopłaci, ale do mnie raczej wszystkie banki dopłacają,
    > a BZWBK z grupą Getin chyba wynajmą speca od voodoo, żeby zrobił moją
    > laleczkę.

    Jak tak dalej pójdzie to niektórzy będą mieli osobną kartę do każdego
    sklepu lub CPNu ;)
    Według mnie szkoda życia na jakieś 30 litrów paliwa i kolejne combo
    kombinacji he he pieniądze to nie wszystko :)

    --
    xbartx

  • 25. Data: 2012-04-23 09:57:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 20 Apr 2012 16:59:18 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/karty/2360_2363.h
    tml

    > Nie kojarzę, żeby ktoś o tym wspominał, choć wedle regulaminu promocja
    > trwa niby od 1 września. Getin daje rabat na zakupy na stacjach
    > benzynowych ok. 15%, limit miesięczny transakcji - równowartość 30
    > litrów benzyny 95 według średniej ceny na www.paliwa.pl
    > Konto zakładane w placówce, bezpłatne przy wpływach 750, karta bezpłatna
    > przy wydatkach 500, ale wycwanili się i nie są w tę kwotę wliczane
    > wydatki na stacjach.

    Ja bym tylko dokładnie sprawdził czy nie ma jakiś kwiatków w stylu np.
    min. okres używania 12 m-c jak to już kiedyś w sławetnym getinie było -
    inaczej 50 zł opłaty za zamknięcie przed terminem.

    --
    xbartx

  • 26. Data: 2012-04-23 10:31:19
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 07:57:40 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Ja bym tylko dokładnie sprawdził czy nie ma jakiś kwiatków w stylu np.
    > min. okres używania 12 m-c jak to już kiedyś w sławetnym getinie było -
    > inaczej 50 zł opłaty za zamknięcie przed terminem.

    Nie ma 50 zł. Jest 99,99 za zamknięcie przed upływem roku od otwarcia :)

    Owszem, konto jest sensowne dla specyficznego profilu użytkownika -
    tankującego za te ~175 miesięcznie (limit można podnieść nakłaniając do
    współpracy np. żonę) i potrafiącego bezboleśnie przerzucać kartą 500 zł
    (no, z żoną to 1000) w punktach nieobjętych np. zwrotem z Mille.

    AK

  • 27. Data: 2012-04-23 10:58:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 10:31:19 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Nie ma 50 zł. Jest 99,99 za zamknięcie przed upływem roku od otwarcia :)

    No to się poprawili ;)

> [...]
    > współpracy np. żonę) i potrafiącego bezboleśnie przerzucać kartą 500 zł
    > (no, z żoną to 1000) w punktach nieobjętych np. zwrotem z Mille.

    A czy ten 500 zł to nie można czasem przerobić za pomocą cashback czy jak
    to się tam zwie - wypłata pieniędzy w kasie sklepu (chyba VISA i MC to ma
    aczkolwiek jak ostatnio było na grupie różnie to w praktyce wygląda).

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2012-04-24 09:48:46
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    1,5% BPH KK Visa Zakupowa - na wszystko (max. 25 zł/mies.)

    Pozdrawiam
    mohonk