  • 21. Data: 2009-03-24 18:36:24
    Temat: Re: Uciekać od dolara?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Mar, 18:20, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Uhm... Ivan Alexander Kuskov z miasta ??????? Nie zebym sie tu
    > czepial szczegolow, ale ma bardzo malo polsko brzmiace imie i nazwisko.

    To jak, chłopaki, w końcu ? Polak czy Rosjanin ? Chociaż, IMO, Iwan to
    raczej rzadkie wśród Polaków imię..;-)

  • 22. Data: 2009-03-24 19:10:00
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 24 Mar, 14:36, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > To jak, chłopaki, w końcu ? Polak czy Rosjanin ? Chociaż, IMO, Iwan to
    > raczej rzadkie wśród Polaków imię..;-)

    Obawiam sie, ze tego pana sie jednak nie da spolonizowac. ?????? ????
    ????????????? i tyle. :)

    http://vologda-oblast.ru/persones.asp?LNG=ENG&CODE=6
    81&LNG=ENG

  • 23. Data: 2009-03-24 20:37:15
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 12:10:00 -0700 (PDT), bradley.st napisał(a):

    > Obawiam sie, ze tego pana sie jednak nie da spolonizowac. ?????? ????
    > ????????????? i tyle. :)
    >
    > http://vologda-oblast.ru/persones.asp?LNG=ENG&CODE=6
    81&LNG=ENG

    Nie pamiętam dokładnie, ale w którymś dodatku do Rzepy w roku ub. byłą mowa
    właśnie o Fort Ross (a raczej oryginalnie Ruś) - nie pamiętam szczegółów,
    ale tak kojarzę, że tę osadę zakładał właśnie Polak. Nie wykluczam jednak,
    że coś mi się mogło pozajączkować

    T.

  • 24. Data: 2009-03-25 02:35:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    szczurwa <s...@g...com> writes:

    > Mam wrażenie, że od kilku lat pojawiają się artykuły o podobnej treści
    > i nic się nie dzieje.

    To zalezy od interpretacji. Inflacja jest stale.

    > Sam nie wiem, co o tym myśleć. Myślę, że
    > amerykańskie elity będą starały się nie dopuścić do inflacyjnego
    > zubożenia społeczeństwa,

    Caly czas to przeciez robia. Podobnie z wysokoscia zadluzenia.

    > ponieważ będzie to oznaczało dla bankierow
    > lincz a dla kraju wojnę domową.

    Tylko wtedy, gdyby ludzie sie o tym dowiedzieli i w to uwierzyli,
    a takze moze musieliby zrozumiec, ze to jest celowe dzialanie przeciwko
    nim.
    Prawdopodobienstwo pomijalnie male chyba.

    Spojrz sobie na zamachy z 2001, na kolejne wojny, na wczesniejsze akcje
    - cos malo tych protestow.
    --
    Krzysztof Halasa