  • 1. Data: 2009-03-21 19:32:38
    Temat: KK Alior - nowości - kiedy ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Na stronie :
    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kart
    y_kredytowe/karta_kredytowa_mastercard

    czytamy :

    "Już wkrótce: możliwość wyboru karty ZŁOTEJ "Spokojna głowa" oraz karty
    PLATYNOWEJ".

    Ktoś może zna przecieki co szykuje Alior i co mają oferować te nowe
    karty ? Zastanawiam się nad przetestowaniem oferty Aliora ale jeśli ma
    niebawem pojawić cię coś nowego to spokojnie poczekam.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-03-21 20:21:30
    Temat: Re: KK Alior - nowości - kiedy ?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > karty ? Zastanawiam się nad przetestowaniem oferty Aliora ale jeśli ma
    > niebawem pojawić cię coś nowego to spokojnie poczekam.

    a co szykujesz się na taką kartę? ja szukam zamiennika dla mojej czarnej
    AQ, ale czekam aż mi niedaleko placówkę Aliora otworzą, bo nie chce mi
    się ganiać na drugi koniec miasta... ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-03-21 20:36:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > a co szykujesz się na taką kartę? ja szukam zamiennika dla mojej czarnej
    > AQ, ale czekam aż mi niedaleko placówkę Aliora otworzą, bo nie chce mi
    > się ganiać na drugi koniec miasta... ;-)

    Ja mam niedaleko 2 oddziały Aliora (w zasięgu ok. 10 minut na piechotę).
    KK jako taka wydaje się ciekawa ze względu na ten 1% - w zasadzie jest
    to IMO najbardziej efektywna i realna forma bonusa (w przeciwieństwie do
    różnego rodzaju punktów partnerskich itp.).

    Osobiście tak jak pisałem zastanawiam się nad zrezygnowaniem z Aquariusa
    (konta i karty). Tylko muszę wpierw potestować Aliora na co nie mam
    aktualnie czasu i dodatkowo nie mogę się do tego zebrać (chciałbym
    sprawdzić właśnie ichniejszą KK oraz praktyczność darmowych wypłat z
    bankomatów debetówką).
    A nawet jeśli konto w Multi zostawię to czarną kartę pewnie i tak zamknę
    gdy będzie się kończył rok jej użytkowania (w sumie jeszcze ponad pół
    roku mi zostało).

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-03-21 20:47:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > to IMO najbardziej efektywna i realna forma bonusa (w przeciwieństwie do
    > różnego rodzaju punktów partnerskich itp.).

    no właśnie, 1% cashback jest kuszący, korzystam z kk w Polbanku i w
    zeszłym miesiącu 30 zł mi oddali, więc raczej warto ;-)

    > A nawet jeśli konto w Multi zostawię to czarną kartę pewnie i tak zamknę
    > gdy będzie się kończył rok jej użytkowania (w sumie jeszcze ponad pół
    > roku mi zostało).

    konta AQ z pewnością nie będę kasował, ale kk w Multi są cieniutkie,
    mnie czarna kończy się za 2-3 miesiące więc albo jakaś
    alternatywa albo zamykam i po sprawie, przecież nie zapłacę 250 zł za
    kolejny rok!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-03-21 20:53:43
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Mar, 21:47, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    przecież nie zapłacę 250 zł za kolejny rok!

    Zależy, jaki limit. Gdyby miała 100000 limitu, to bym zapłacił. Dla
    bezprowizyjnych wypłat z bankomatu.

  • 6. Data: 2009-03-21 20:59:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > mnie czarna kończy się za 2-3 miesiące więc albo jakaś
    > alternatywa albo zamykam i po sprawie, przecież nie zapłacę 250 zł za

    A konto w Multi to nie jest cieniutkie ? Kiepskie oprocentowanie,
    żadnych bonusów (jedna darmowa wypłata za dowolnego bankomatu i to chyba
    wszystko), cały Aquarius to fikcja. Dobry jest tylko podgląd i obsługa
    online oraz fakt, iż konto jest darmowe.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-03-21 21:04:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Zależy, jaki limit. Gdyby miała 100000 limitu, to bym zapłacił. Dla
    > bezprowizyjnych wypłat z bankomatu.

    Ale po co ? Planujesz wypłacać 50k ? Prowizji brak ale odsetki lecą. O
    ile w promocji (9,9%) są one niewielkie, o tyle standardowo (16,9%) to
    już IMO żadna rewelacja.

    Ja KK posiadam już od wielu lat i ani razu nie wypłacałem nimi gotówki.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-03-21 21:06:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > przecież nie zapłacę 250 zł za kolejny rok!
    >
    > Zależy, jaki limit. Gdyby miała 100000 limitu, to bym zapłacił. Dla
    > bezprowizyjnych wypłat z bankomatu.

    limit sporo niższy chociaż chcieli dać z wysokim, ale jestem
    zwolennikiem kart z max. 10kzł limitu,
    największa kwota jaką zapłąciłem kartą to było coś ok. 4kzł więc po co
    mi więcej? ale lubię mieć kilka kart do różnych "zadań"

    wypłaty są bezprowizyjne, ale nie łapią się na GP więc niekoniecznie się
    opłaca

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-03-21 21:09:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wszystko), cały Aquarius to fikcja. Dobry jest tylko podgląd i obsługa
    > online oraz fakt, iż konto jest darmowe.

    oprocentowanie nie jest ważne, bo oszczędności trzymam gdzie indziej, a
    do czynności rozliczeniowych jest jak znalazł, podgląd i obsługa są
    takie jak lubię, do tego wypukła karta do konta gratis no i mogę
    wypłacać z jakiegokolwiek bankomatu (w kraju lub za granicą) bez opłaty...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-03-21 21:13:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja KK posiadam już od wielu lat i ani razu nie wypłacałem nimi gotówki.

    a ja się raz zwyczajnie pomyliłem i wypłaciłem czarną kasę z bankomatu,
    "zadłużenie" spłaciłem w tym samym dniu, ale mimo wszystko bank naliczył
    odsetki, złożyłem reklamację i bank kasę oddał chociaż powód naliczenia
    odsetek był "dziwny", bo bank liczy odsetki od dnia wypłaty, ale spłata
    zadłużenia jest możliwa dopiero po rozliczeniu transakcji...;-/

    oznacza to, że jak ktoś nadpłaci rachunek kk na 1000 zł a następnie
    wypłaci kk ww. kwotę i zostanie ona rozliczona po dwóch dniach to za
    okres ten bank policzy odsetki pomimo tego, iż zadłużenia na rachunku
    karty przecież nie było

    --
    pozdrawiam
    RobertS