  • 11. Data: 2009-03-23 19:58:32
    Temat: Re: Uciekać od dolara?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szczurwa wrote:

    > Chcesz się zaciągnąć ?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=GlzdZqSVbJ4&NR=1

    Nie to nie o to mi chodzi.
    Armia to armia.
    A uzbrojonych cywili, którzy potrafią posługiwać się bronią jest kilka
    razy więcej.

  • 12. Data: 2009-03-23 20:02:53
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Mar, 20:43, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > A mapke porozbiorowa w WSJ widziales? :) Ja to sie moge cieszyc, bo
    > przynajmniej mnie dolacza do Europy, ale taka gubernator Sarah Palin
    > to nie tylko "zobaczy Rosje z wlasnego okna", ale i w rublach bedzie
    > niedlugo placic! :D
    >
    > Generalnie to tak bardziej wisielczy humor w narodzie panuje -
    > przynajmniej z moich obseracji tak to widze...

    Najbardziej chodziło mi właśnie o te mapkę...Teksas w przeszłości
    wielokrotnie groził wybiciem się na niepodległość i nic z tego nie
    wychodziło. Prędzej widziałbym rozpad Kanady, secesję Quebecu i
    przyłączenie atlantyckich prowincji do US. A Ty się nie ciesz, bo
    kacap przyłączył Cię do Eurokołchozu, a nie do Europy !

  • 13. Data: 2009-03-23 20:09:52
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Mar, 20:58, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Nie to nie o to mi chodzi.
    > Armia to armia.
    > A uzbrojonych cywili, którzy potrafią posługiwać się bronią  jest kilka
    > razy więcej.

    Wiem, wiem. Dlatego uważam, ze dymanie społeczeństwa Ameryki w polskim
    stylu nie przejdzie.

  • 14. Data: 2009-03-23 20:44:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szczurwa wrote:

    > Wiem, wiem. Dlatego uważam, ze dymanie społeczeństwa Ameryki w polskim
    > stylu nie przejdzie.

    Narazie wszystko odbywa się humanitarnymi metodami.
    Każdy adwokat chętnie się wybije po plecach polityka.
    Natomiast jeśli dojdzie już do czegoś to kule polecą na pewno.

  • 15. Data: 2009-03-24 13:18:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > A Ty się nie ciesz, bo
    > kacap przyłączył Cię do Eurokołchozu, a nie do Europy !

    Przecież jedno jak i drugie to to samo, tylko z inną nazwą :)

  • 16. Data: 2009-03-24 14:25:54
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Mar, 16:02, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Teksas w przeszłości
    > wielokrotnie groził wybiciem się na niepodległość i nic z tego nie
    > wychodziło. Prędzej widziałbym rozpad Kanady, secesję Quebecu i
    > przyłączenie atlantyckich prowincji do US.

    No, to moge spac spokojnie. Bo na secesje Quebecu szanse sa raczej
    niewielkie.

    > A Ty się nie ciesz, bo
    > kacap przyłączył Cię do Eurokołchozu, a nie do Europy !

    No wiesz, z dwojga zlego... Mogli mnie dolaczyc do swoich terytoriow,
    jak Alaske. :)

  • 17. Data: 2009-03-24 15:22:34
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Mar, 15:25, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > No wiesz, z dwojga zlego... Mogli mnie dolaczyc do swoich terytoriow,
    > jak Alaske. :)

    Nie tak źle, jeździłbyś psim zaprzęgiem. łowił łososie w rzekach,
    czytał Tołstoja...Może znalazłbyś złoto..? Na marginesie, kiedyś
    rosyjskie faktorie handlowe sięgały do Kalifornii, np. Fort Ross,
    widać uczony kagiebista o tym zapomniał, bo przyłączylby Califas do
    Matiuszki Rossiji..;-)

  • 18. Data: 2009-03-24 17:04:33
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 08:22:34 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

    > Nie tak źle, jeździłbyś psim zaprzęgiem. łowił łososie w rzekach,
    > czytał Tołstoja...Może znalazłbyś złoto..? Na marginesie, kiedyś
    > rosyjskie faktorie handlowe sięgały do Kalifornii, np. Fort Ross,

    Nota bene załozony przez Polaka-zesłańca

    T.

  • 19. Data: 2009-03-24 17:10:56
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Mar, 18:04, Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:

    > Nota bene załozony przez Polaka-zesłańca

    A tego nie wiedzialem ! Można coś bliżej ?

  • 20. Data: 2009-03-24 17:20:00
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 24 Mar, 13:04, Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:

    > Nota bene załozony przez Polaka-zesłańca

    Uhm... Ivan Alexander Kuskov z miasta ??????? Nie zebym sie tu
    czepial szczegolow, ale ma bardzo malo polsko brzmiace imie i nazwisko.